(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SAYIN GÖLE... Dizeler yüreğinizin sesiyle, mesajıyla etkili bir şiirdi.
Hüzün o hep tanıdık yanımız ve farkında olmadan insanoğlunun sevdiği yanı. Ben severim hüznü, içimde ki burukluk yaşamla olan mücadelemi çağrıştırır bana hep. Ve var olduğumu anlarım. Çok sevdiğim bir laf vardır.”sevinci sevinç gibi hüznü hüzün gibi yaşamalı insan.”
Tatlıyı tatlı gibi acıyı acı gibi hissederek yaşarsa anlamı vardır duygu ve olguların. Her olguyu aynı kefeye koyarsak yaşanılan değerlerin ne anlamı kalırdı!
Ayrımları hayatına yerleştirebilen, ölçüyü kendine ilke edinen belki zaman içinde üzüle bilir ne var ki döner dolaşır doğru yerini muhakkak bulur oturur tahtına.
Hüzün bir duraktır insanlarda bence; yanlışı, doğruyu buldunuz anlardır. Artık yaşamda seçilen yol ayrımı sizin seçiminizdir. Hoş gelmiş tanrı misafiri… Saygılarımla.
her türlü misafirlik güzeldir de bu Tanrı misafiri olunca daha bir anlam kazanır...ve bizler de misafir-perver bir millert olarak daima Tanrı misafirine çok önem veririz...sizin bu konudaki şiirinize verdiğiniz önem ve güzellik gibi...yürekten kutlarım...saygılarımla...
Bir duvar varmis, duvarin arkasinda kendi haline bir kadin. Yalniz basina... Bir gün bu kadin duvarin öbür yanindan gelen cekici sicak sefkat dolu bir erkek sesi duymus.
seslenmis, kimsin demis... erkek, hüzünüm ... kadin nasil olur, sesin okadar cekici'ki ve tatli'ki hüzün olmassin...
kadin sürekli yüzünü göremedigi erkegin sesini duyabilmek icin duvar kenarina gider olmus, cünkü asik olmustu o güzel sesli erkege...
bir kez yüzünü göregim demis kadin...
pisman olursun..
olmam, ne olur bir kez...
kiyamam sana, der erkek sesi...
yüzünü görmedigi asik oldugu sese, ölürüm görmessem mutlaka görmem gerek seni der kadin...
peki der erkek, fakat pisman olacaksin....
erkek duvarin arkasindan kadina görünür, fakat yüzü gölgededir... kadin zorlanir görmege, beri gel yüzünü görmek istiyorum der...
erkek... sana söylemistim hüzünlenirsin diye, beni ancak bukadar görebilirsin der....
Hüzün... O hep bizimledir. Bazen gitti zannederiz. Ama yüreğin en kuytusuna çekildiği anlardır. Öyle sessiz çıkıverir ortaya. Hüzün...Hoşçakal'ı da Merhaba'yı da bilmez. O bekleyendir. Yürek sesimize yetersiz kaldığında cümleler, gözlerimizden izler an'ı ve dökülür satırlara...
Tanrı misafiri pek uzun kalmaz genelde. Umarım o da çarçabuk gider.Bakın gelmesiyle size güzel bir şiir yazdırmış, varlığında da yazdıracaktır eminim. Temennim kısa kalıcı olması. Sevgiyle...
Açıktı her zaman sevgiye, ........................güzel olan her şeye.. Bir gün; Çalındı kapısı yüreğimin.. Kimsin dedim.. Merhaba dedi eskiden tanıdık bir ses, ''''Ben hüzün,Tanrı misafiri'''' Git diyemedim...
Çınar GÖLE
KALEMİNİZ KISA VE ÖZ KUTLUYORUM.SAYGILAR
:)Misafirin makbulu kısa olandır... eskıden tanıdıksa,muhtemelen yatılık........ haddimi aştım.yorumlar şairlerimizden gelsin. ben biraz hüzünü dağıtayım dedim:)) saygılarım sonsuz kaleminize de yüreğinize de.
Kimsin dedim..
Merhaba dedi eskiden tanıdık bir ses,
''''Ben hüzün,Tanrı misafiri''''
Sevgili Çınar Hocam yine güzel bir çalşma, harika bir şiir...
Yüreginize sağlık, başarınız daim olsun...
Hiç gittigi varmıki..
Tebrikler