(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Seni alıp getirsin diye, Dumanlara,sislere bürünüşünü gecelerimin.. Gidiyorsun işte sessizce, Bir kent,bir sen ve ötesi.. Ötesi yok ki sevdiğim,derin bir boşluk Bir hoşçakalın kollarına sığındı,
Çınar Dostum Dostluk başka Şiir adına tebrik ediyorum Sevgiyle sevenle kal hoşça....
Önce sen, Sonrasında umutlarım ve hayallerim.. Gidiyorsun; Ardında ağlayan bir kent,bir yürek bırakarak, Dilindeyse o eski şarkı, Gidiyorum bütün aşklar yüreğimde.. Ve ötesi, .........ötesi yok ki sevdiğim...
Böyle güzel bir şiiri okuyup Bize tebrik etmek düşer saygılar
Elimde yarım kalmış bir roman, Sararmış sayfalar.. Biraz özlem,bir parça hazan.. Işıklarını söndürüp sislere bürünen bir şehirde, Koskoca bir yalnızlık senden arta kalan..
Sevgili Çınar yine güzel bir çalşma, Yüreginize sağlık, başarınız daim olsun, Kalemindeki ışıltı hiç sönmesin... Tebrikler...
Önce sen, Sonrasında umutlarım ve hayallerim.. Gidiyorsun; Ardında ağlayan bir kent,bir yürek bırakarak, Dilindeyse o eski şarkı, Gidiyorum bütün aşklar yüreğimde.. Ve ötesi, .........ötesi yok ki sevdiğim..
Gitmeler zordur değerli kardeşim,bilirim gitmelerin sol yanı nasıl acıttığını.Gitmeler vuslatlarla güzelleşir umarım..Yüreğine sağlık değerli kardeşim.
Elimde yarım kalmış bir roman, Sararmış sayfalar.. Biraz özlem,bir parça hazan.. Işıklarını söndürüp sislere bürünen bir şehirde, Koskoca bir yalnızlık senden arta kalan.. HER ZAMAN Kİ GİBİ MÜKEMMEL BİR ŞİİR ÇINAR HOCAM O KOCA YÜREĞİ KUTLAR ŞAPKA ÇIKARTIRIP BU ŞİİR KARŞISINDA SAYGILARIMLA
SAYIN GÖLE… Ne zordur içimizdekileri ötelemek. Dizelerin sancısında buluşmak ve ötüşmektir diğer yürekle. Ve yalnızlığın gecelerine dem dökmek, sislerinden sıyrılıp ulaşabilmek ışığa ne güzeldir. Ötesi; özleyiş damarlarınızda tutuşurken akmak sözcüklere en yalın haliyle Ve buluşurken okuyucusuyla ne güzeldir dillenmek bir şiirde. Tebriklerimle…
su gibi bir yudumda okundu gitti...
ötesi yok...şiirdi....
tebriklerim güzel şiire...saygıyla...