(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
kör olmaya devam eden bir ülkede başka birşey beklemek yanlış sanırım...hele arka hırka mevzularından sonra...çok güzel bir şiirdi yine kaleminizden dökülen ve acı gerçeklerin şaklaması yüzümüzde...saygı ve sevgiyle kalın...
değerli dostum yine şiir geminiz pupa-yelken yol almış sevgi ve mutluluklar şehrine..ben de geliyorum...yer var mı * tebrikler...sevgi,selam ve saygılar...
Ehliyet ve liyakat sahibi olmak yetmiyor malesef üstadım. buyurduğunuz üzre medyatik olmak,bunun içinde şaklabanlık yapmak gerek.üzgünüm ama Canım ülkemin aynada görünen yüzü bu...Siz gibi gönül erbapları nın vurgularıyla inşaallah aydınlık geleceklere deriz pupa yelken...
Aşk da sevgi de hayatın içinden ama sizin yazdıklarınız yorumladıklarınız hayatın gerçekleri bunları özellikle şiirler dile getirmek çok güzel tebrikler
Değerli kardeşim,bu zihniyet bu kafa yapıları bu düzen değişmedikçe bilmiyorum pupa yelkenlerimizi daha nerelere açacacğız.Allah hakkımızda hayırlısını versin,iyi olur inşallah.Olmalıda..
Bu toplumsal içerikli güzel şiirinizden dolayı sizi tüm sevgi ve saygımla kutluyorum.
Tebrikler...