(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Güldü şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Güldü şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Derdini anlatma can yoldaşına Arifin sezgisi gider hoşuna Cahille uğraşma boşu boşuna Nadan ömrü çabuk yer dedi güldü...
Biz bize yaşarken hanem gül hane Hasetin çomağı etti şer hane Gönlümün kapısı içi kor hane Sızlanma yakışmaz pir dedi güldü..
Şeytanı emzirmek büyük hünerdi Meğerse saklıymış içinde derdi Sonunda haneme ikilik girdi Hadi defterini dür dedi güldü..
ÇOK MUHTEREM ÜSTADIM GÜNAYDIN HARİKAYDI YİNE...ÇOK ÇOK GÜZELDİ....ANLAMLI VEDE DUYGU YÜKLÜ DİZELERDİ... YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM GÜZEL YÜREĞİ VEDE EMEĞİ.. SELAM VE SAYGIMLA.
Sayın yudumyunus giden gider yapacak birşey bulunmaz. Kalan sağlar bizim deyip eldekinin değerini korumak gerek gibime geldi. Ancak giden de illaki birşey deyip öyle gitmiş. Onu da bir kenara yazmak lazım demek ki :)) Güzeldi, tebrik eder saygılar sunarım.
Allah kimseyi şeytana uydurmasın. Evlerimize nifak sokanlarıda bildiği gibi yapsın. Anlam ve anlatımı çok güzel emek verilmiş dizelerdi. Kutlarım selam ve saygılar.
İçten sıcak sağanak arif duygular Laf aramızda şairim yüreğinizde dizelerinzde güneşin izleri var Közlenen şair yüreğe engin selam ve saygılar ______________* * * * *_____________
Insanoglu bu iyi zamani da, kotu zamani da var bunun dercesine, Gozun, kulagin, gonlun, elin acik olsun hazirla kendini diyordu siir.. Setanda kendine gulsun gerisimi bir hal olur iste :) Guzel ciirdi hecesiyle, sozuyle ozuyle. Tebriklerim gonulden. Saygilar...
Bu işi biliyorsunuz. Çok güzeldi yine. İçerik şekil. iç dış. herşeyiyle şiir gibi gülüyor. Güzel bir gülüşle gülüyor şiir. Elinize. emeğinize, yüreğinize sağlık. Saygılar.
Muhabbetle..