(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UNUTULDUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UNUTULDUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sonuçta dünya hayatı güzel abim herkes bir şeylerle imtihan olur önemli olan hakımızda hayırlı olnı düşünmek ve dilemektir halk dilinde atasözlerindemi desem güzel sözler vardır 1.allah sevdiği kuluna hastalık verir2.yine çeşitli büyük ve küçük olmak üzere bazı musibetler verirmiş3.dünya malı elde iken hep düşmanlar dost olur elde bir şey kalmayınca dost bile düşmen olur söylenir bunlara bakınca bir analiz yapmak durumunda kalır insan şöyleki sağına bakarsın kimse yok soluna bakarsın yok önünde yok arkadanda yok ne var peki var olan gerçek anlada rabimizdir sanki san bakıyordur ne arıyorsun kulum dercesine bak ben burdayım dost arasan sana yeterim.bilmiyorum güzel kardeşimi rahatlatabildimi
ümidini kesmiş gibi herşeyden başını önüne eğme kardeşim hayat çok başladı bittiği yerden asla ümidini kesme kardeşim
dağ ne kadar yüksek olursa olsun bir kenarı yol olur yol kardeşim allahın rahmeti keremi boldur asla ümidini kesme kardeşim
kesme ümidini kesme kardeşim
yüreğine sağlık tebrikler
dilerim yaşadığın doğduğun şehir ve adım atığın heryer neşe ve huzur dolar selam ve dua ile A.E.O
Değerli Şairim. MaşaAllah barekAllah şiiriniz, adını taşımış olduğunuz tasavvuf edebiyatımızın altın şahsiyetlerinden, Gönül dünyamızın manevi mimarlarından Yunus EMRE’yi hatırlatıp, Taptuk dergahının marifet ve muhabbet nefeslerinin lezzetini yaşatıyor. Tebrik eder başarılı yazım hayatınızın devamı dileklerimle TAM puan diyorum.
Necdet EREM tarafından 1/16/2011 8:54:09 PM zamanında düzenlenmiştir.
Dost yanına varmadılar Halin nice sormadılar Ak kefene sarmadılar Unutuldum unutuldum..
Kimse yoktu son seferde Yunus artık suskun yerde Ot bürümüş bir kabirde Unutuldum unutuldum..
yunus karaçöp..yudumyunus 12 13 2010
öncelikle büyük geçmiş olsunnnnnnnnn dostlar sadece iyi günde değil kötü gündede olmalıdır unutulanlar unutanları asla unutmazlar yüreinize sağlık dost şairim kutlarım Rabbim size acil şifalar versinn inanın rahatsız olduğunuzu bilmiyordum bilseydim naçizhane dileklerimi mutlaka yazardım saygılarımla dost kalemmmmmmmm
Yüze gülen dostlar hani Yalan riya her şey gani Fani oldu hepsi fani Unutuldum unutuldum..
Hani nerde yiyenlerim Bana cansın diyenlerim Mazi oldu o günlerim Unutuldum unutuldum..
Bana hepsi can canan’dı Yıllar yılı göz boyandı Hani vefa nerde kaldı Unutuldum unutuldum..
Nerde kaldı değer kıymet Nankörlükte olmaz hikmet Ne yapayım kader kısmet Unutuldum unutuldum..
Sorma şimdi dostlar nerde Dost düşürdü beni derde Doğup büyüdüğüm yerde Unutuldum unutuldum..
Dost yanına varmadılar Halin nice sormadılar Ak kefene sarmadılar Unutuldum unutuldum..
Kimse yoktu son seferde Yunus artık suskun yerde Ot bürümüş bir kabirde Unutuldum unutuldum..
yunus karaçöp..yudumyunus 12 13 2010
Hastalıkta dar günde belli oluyor gerçek dostlar sahteler pırr sırra kadem basıyorlar kayboluyorlar ..Durumunuz düzelsin gelirler el ufalıyarak şaklabanlık ederek Allah sahte dostluk gösterenlerden beni korusun diyorum..Sizide korusun abim..Gerçek dost olsun herkesin terketmediğinde terketmeyen az da olsa baştacıdır onlar değerlidir..Anlamlı güzeldi şiiriniz .Ayrıca geçmiş olsun Allah sağlık sıhhat versin..Kutlarım güzel şiirinizi..Selam ve dua ile..
"Ne mutlu gerçek dostlara, ne mutlu kıymet bilenlere.."
en yüce en gerçek dost bizleri var eden yüce yaradan... ve ne mutlu gönül güzellikleriyle insanlığı aydınlatanlara... anlam dolu düşündüren hayatı sorgulayan dizeler.. kutladım hayata kattığınız eşsiz güzellikleri değerli yunus hocam... sevgim saygımla hep...selamlar..
dost yüzlü yalançılar her gün kapımda menfaat çıkar uğruna cebinde olmasa beş para saklanırlar sahte maskenin ardına ne diyorsun Yunus kardeş allah aşkına doğru sözler doğru sözler yadırganır sen yazdıkça bır can dost seni sen olduğun için sevsinler şirin sade ve yalındı tebrikler diyorum sayğılar.
İnsan eşini dostunu zor günde anlıyor, iyi günler ise uçup gidiyor iyi gün dostları gibi tecrübeli ve olgun şairimizden ders veren çok güzel dizelerdi.Değerli arkadaşımı kutluyorum.Puanım tam.Yunus diyarından selamlar.
unutmak unutulmak yok olmaya yüz tutmuş vefanın vefasızlığın sadece bir tek sebebi vardır ,o da ALLAH'HIN rızasını önemsememek unutma ki unutulmayasın vefasız olma ki vefa bulasın karanlığın şaşırtıcı aydınlığına kapılan insanlar gerçek aydınlıktan mahrumdurlar dünya hayatının ebedi gibi gönülleri kör etmesinin sebebi bunlar kendileri de unutulacaktır bir gün unutanlar utansın vefayı sadece İSTANBUL DA bir semt isminde bırakanlar ALLAH'HA EMANET OLUNUZ sevgiler selamlar..........bizden daima.....
gerçek dostlar insanı iyi günde de kötü gündede yalnız bırakmazlar.Yaşamın gerçekleriydi anlattıklarınz.Geçmiş olsun diyerek iyi dileklerimi gönderirim.sevgilerimle.
Unutuldum diyen yüreyinize sağlık üstadım Varsın unutsun unutanlar belkide unuttu diye düşündüklerinizdir, size hasret kalanlar Şöyle bir düşün derin derin Nedir ardında bıraktığın eserin Unutmak mı zor unutulmakmı Belkide düşlerde dir gözlerin Şöyle bir düşün derin derinnn... bazen unuttuklarımızı unutmaz mıyız bizlerde elleriniz dert görmesin unutulmamak için unutmayın bizleriii saygılar efendim
Kimse yoktu son seferde Yunus artık suskun yerde Ot bürümüş bir kabirde Unutuldum unutuldum..
yunus karaçöp..yudumyunus
Ah ağabeyim ahhhhh ortalık vefasızlıklarla dolu .İnsan kime canım derse canın çıksın diyorlar. Allah insanı iyilerle karşılaştırsın inşallah. yarattığı kulların kalbine merhamet duygusunu yerleştirsin. Günümüzde merhametsizlik, vicdansızlık hayasızlık kol geziyor, hasiyet dersen bir pula satılıyor, çok güzel bir konuyu ele almışsınız. Kutlarım yüreğinizi efendim, ağabeyim. Selamlar saygılar. bacınız.
Allah senden razı olsun bacım.. O dönemde beni arayıp soranların ilk sırasındaydın ve bana büyük moral olmuştu arayıp sormaların, rabbim kalbine göre ne muradın varsa verir inşallah.. Ne mutlu bana sizin gibi bir kaç dost edini- le bilmişim bu sahte alemde.. Tekrar teşekkürler..
Selam vede muhabbetle Allaha emanet ol..kardeşin yunus
Öncelikle geçmiş olsun.Şimdi duydum hastalığınızı. İnşaallah önemli bir şey değildir. Allah sağlık sıhhat versin. Dostların vefasızlığına gelince çok haklısınız, maalesef iyi günde çok kötü günde yoklar. Kutlarım anlamlı ve güzel şiirinizi. Selam ve dua ile.
Sanal alem diye bir yol açıldı Çoluk çocuk dizilere kapıldı Komşluk tükendi,kapı kapandi Aradı gözümüz eski dostluğu.... ..........Bu günlei ileride arar olcağız gib.... Günümüzn acı özetini güzel anlatmışsınız...selamlar
Kimse yoktu son seferde Yunus artık suskun yerde Ot bürümüş bir kabirde Unutuldum unutuldum..
evet gerçekleri anlatan güzel dizelerdi ne yazıkki hepimiz unutuyoruz dünyanın çilesi unutturan rabbim ne unuttursun nede dostsuz bıraksın saygılarımla her daim
Vefa' nın istanbulda bir semtin adı olduğundan başka bir şey bilmeyen günümüzde, çok önemli bir yaraya basmış nadide dizeler. Rabbim eşin dostun ve de sevenlerin eksikliğini göztermesin. memba suları gibi dupduru ve akıcı, musıki tadında nağme neğme işlenmiş, anlam ve anlatımı mükemmel bir hece şiiriydi. severek okudum.güzel yüreğinize sağlık. tebriklerimi ve de saygılarımı sunuyorum...halilşakir