Zaman ne çabuk geçti kırk yıl olmuş, oysa yazdığım anı dün gibi anımsıyorum..
Bu gece çok sarhoşum Alkol kötü tuttu beni Eğer gücüm yetebilse Gülleri sana benzettiği için Toprağın ciğerini sökeceğim... Şafaklar zamansız söktüğü için Güneşi kurşunlayacağım... Bulabilirsem paslı bir hançer Seni çok sevdiği için Kalbime saplayacağım...
Bu gece çok sarhoşum Alkol kötü tuttu beni Eğer gücüm yetebilse Beni yıllardır aldattıkları için Senli umutlarımı bombalayacağım... Beni sen dolu kadehlere sattıkları için Ayrılık ve özlemi Baltalayacağım.. Bulabilirsem başka bir avuntu Seni unutabilmek için Albümleri yırtıp Seni düşünmemeye çalışacağım...
Bu gece çok sarhoşum Alkol kötü tuttu beni Sensizliğime çare bulmama Gücüm yetmese dahi. Hayellerimle dünyayı Yıkacağım VALLAHİ......
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bu Gece Çok Sarhoşum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bu Gece Çok Sarhoşum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu Nacizane Eserinizin altında eriyip gittim . değerli abicim gerçekten çok güzel sabahın erken ışıklarında kalkıp kuşların cıvıltılarıyla beraber göreve giderken elime şu mısralarınızı yazmıştım,, Bu gece çok sarhoşum Alkol kötü tuttu beni Sensizliğime çare bulmama Gücüm yetmese dahi. Hayellerimle dünyayı Yıkacağım VALLAHİ...... mırıldanarak söylerken ferhat ile şirin aklıma geldi ve işte o an dağın zirvesindeydim. şırnaktan slmlr değerli abime...
Bu gece çok sarhoşum Alkol kötü tuttu beni Sensizliğime çare bulmama Gücüm yetmese dahi. Hayellerimle dünyayı Yıkacağım VALLAHİ......
AHH GENÇLİK.NE ÇABUK GEÇİYOR YILLAR.DÜNYAYI YIKMAMIŞSINIZDIR AMA KİM BİLİR KAÇ DUYGU KIRIKLIĞI YAŞAMIŞTIR YÜREK. DUYGULARINIZA SAĞLIK. ÇOK GÜZEL DİZELER HANİ DENİR YA YILLANMIŞ ŞARAP GİBİ.DAİM OLSUN SAYGILARIMLA.
Seni unutabilmek için Albümleri yırtıp Seni düşünmemeye çalışacağım...
ÇOK MUHTEREM İNSAN MERHABALAR ; ŞARHOŞ OLMAK UNUTMAMAK İÇİN EN BÜYÜK BAHANE BENCE..GENÇLİK YILLARINA DA OLSA ŞİMDİLERDE DE OLSA ,YAŞANILAN SÜRECE UNUTMAK MÜMKÜN MÜ.....ANLAMLI VEDE DUYGU YÜKLÜ DİZELERDİ... YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORM EMEĞİNİZİ..SAĞLIK VE AFİYET DİLİYORUM SEVGİLİ KARDEŞİME... SELAM VE SAYGIMLA.
Sayın yudumsyunus ; Thom John's demiş ki: " Ne tarafa dönersen dön, arkan arkada kalır ! " Kırk yıl geçmiş değişen çok bir şey yok. Ayık bile okurken baktım paslı hançer yok, dinamiti götürmüş emniyet, bombalar ıslak çıktı ateşlenmiyor, dünyayı yörüngesinden çıkarayım dedim destek noktası kayıp. O gün neyse bugün aynı duygular geçerli. Hele alkolün desteği ile okunursa :)) Şiir yerli yerinde duruyor. Yüreğinize sağlık tebrik eder saygılar sunarım.
Alkol anlik unutturuyor da unutabilir misiniz bilmem. Yinede alkolun ayik yani size bu siiri yazdirmis.. Hayyalleriniz hic bitmesin ki bu dunyada yikilmasin hayallerin ustune.. Yasinizi bir kat daha katlamaniza temmeni ve dua'mla. Tebriklerim ve saygimla..
Yani...kurtuluş yok değil mi arkadaşım...Tıpkı duyguların gibi.Kırk yıl önce neyse hala o... İçten ve hüzünlüydü.Ama hepimize hitabetti güzel anlatımın. Kutlarım.
Merhaba Yunus bey ben de epeydir sitede yokum arada bir öylesine bakıyorum ve işte sizin şiirinize rastladım. İyi ki rastlaşmışız çok beğendim.Bazen geçmiştekilere de bakmak gerekir herhalde. Bu arada umarım sıhhattesinizdir.
Sayfama onur verdiniz sanal alemin gerçek dostu bacım benim.. Mualesef sağlık sorunlarım bir türlü düzelmiyor ve bu yüzden sizlerden vede şiirlerden uzak kaldım.. Ne yapalım Rabbim bu günlerimizide aratmasın.. İnşallah siz sağlık vede afiyettesiniz..
Bu gece çok sarhoşum Alkol kötü tuttu beni Eğer gücüm yetebilse Beni yıllardır aldattıkları için Senli umutlarımı bombalayacağım... Beni sen dolu kadehlere sattıkları için Ayrılık ve özlemi Baltalayacağım.. Bulabilirsem başka bir avuntu Seni unutabilmek için Albümleri yırtıp Seni düşünmemeye çalışacağım...
Bu gece çok sarhoşum
Alkol kötü tuttu beni
Sensizliğime çare bulmama
Gücüm yetmese dahi.
Hayellerimle dünyayı
Yıkacağım VALLAHİ......
mırıldanarak söylerken ferhat ile şirin aklıma geldi ve işte o an dağın zirvesindeydim. şırnaktan slmlr değerli abime...