Gönlü kırılmış ise bir sevgilinin, yok yere, Kuş tutabilsen bile ağzın ile, olmaz çare, Faydası yok, nâfiledir, kendini atsan yere, Kuş tutabilsen bile ağzın ile, olmaz çare.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
OLMAZ ÇARE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
OLMAZ ÇARE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gönül dostu; Kaleminiz duygulara yön vermekde usta… Çok Beğendim... Tepriklerimle Kutlarım... ............................................Selam ve saygılarımla.
Gönlü kırılmış ise bir sevgilinin, yok yere, Kuş tutabilsen bile ağzın ile, olmaz çare, Faydası yok, nâfiledir, kendini atsan yere, Kuş tutabilsen bile ağzın ile, olmaz çare.
Aruz vezni ile yazılan şiirleri çok seviyorum. Ben küçükken edebiyart öğretmeni olan büyük babam, aruz vezni ile şiirler yazar.Bana da okutmaya çalışırdı. Tabii o zamanlar hiç bir şey anlamazdım.
Beğeniyle okudum.Kaleminiz ilhamınız var olsun Erdoğan Bey.
Gönlü kırılmış ise bir sevgilinin, yok yere, Kuş tutabilsen bile ağzın ile, olmaz çare, Faydası yok, nâfiledir, kendini atsan yere, Kuş tutabilsen bile ağzın ile, olmaz çare.
Erdoğan Ayan (eayan) 08.02.2013
Haklısın gönül sırçadan bir köşk kırmak kolay yapmaksa çok zor, kısa ve özlü dizelerinizi kutluyorum.Puanım tam.Yunus diyarından selamlar.
Gönlü kırılmış ise bir sevgilinin, yok yere, Kuş tutabilsen bile ağzın ile, olmaz çare, Faydası yok, nâfiledir, kendini atsan yere, Kuş tutabilsen bile ağzın ile, olmaz çare.
Tatyos Efendinin RAST şarkısı geldi aklıma birden... __sengin semai usülde bestelenmiş ve sözler Ahmet Rasim Beye ait__
''Gönlü kırılmış diyerek sevgilinin boş yere,, Diye iç geçiren mısralarda, çaresizliğin resmini gördüm.. Hal_i perişânını arzediyordu umutsuzca...''YOK!, diyordu YOK!, kuş bile tutsa ağzıyla çare olmayacaktı kırık kalbi onarmaya... Tek kıta'da; yüreğin, kanat çırpan ahvaliydi sanki... Sayın Ayan, aruzla dile getirilen duygu zenginliğinizi keyifle okudum.. Beğeni ve takdirlerim nice güzel şiirlere olsun diliyorum.. İyi dileklerimle kutluyorum, esen kalınız!.
babidim tarafından 2/9/2013 7:40:28 AM zamanında düzenlenmiştir.
Hani bir söz vardır ya;sesini değil,sözünü yükseltmeli insan..Sizde, birkaç dizeye derin anlamlar sığdırabilen nadir insanlardan bir tanesisiniz. Kutluyorum Üstadım,kaleminiz daim olsun.Saygılar..