Bakarım gözlerinin rengine hayran olarak, Bu nasıl sevgi ki yârâb, yanarım kavrularak, Düşünür kahrolurum, hiç diyemem sevdiğimi, Bu nasıl sevgi ki yârâb, yanarım kavrularak.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BU NASIL SEVGİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BU NASIL SEVGİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bakarım gözlerinin rengine hayran olarak, Bu nasıl sevgi ki yârâb, yanarım kavrularak, Düşünür kahrolurum, hiç diyemem sevdiğimi, Bu nasıl sevgi ki yârâb, yanarım kavrularak.
Erdoğan Ayan (eayan)
28.12.2012
fe i lâ tün/ fe i lâ tün/ fe i lâ tün/ fe i lün
İşte! Aruza çelme taktınız...Bir dörtlük ve tam bestelik... İnanıyorum ki, bunu besteleyeceksiniz... Ya da ben bestelerim.. Alkışlıyorum kaleminizi değerli Udîm ve yorumcum...Nicelerine __inşaâllah__ bu şiiriniz basamak olacaktır...
Esenlik dolu bir yaşam ve sanat dünyası diliyorum can dostum...Yolunuz açık olsun!..
Evet, bu nedenle 2013 Haziran ayına kadar, zamanımı en güzel şekilde değerlendireceğim.. Tek bestede yoğunlaşacağım merak etmeyiniz... Allahım büyüktür... Hadi hayırlısı...