Bilmiyorum ne edeyim, hasretinle elemdeyim, Gülmez ise yüzün gülüm, bilki her an kederdeyim, Ruhum hassas incinirim, dayanamam üzülmene; Yapma canım, aşkım benim, ben hep senin sevgindeyim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DAYANAMAM ÜZÜLMENE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DAYANAMAM ÜZÜLMENE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gönül dostu; Anlam ve anlatımı çok güzel bir şiir, yüreğinize sağlık... ŞİİR’in huzur verdiğini öğrendik… ...........................................Selam ve saygılarla..
Bilmiyorum ne edeyim, hasretinle elemdeyim, Gülmez ise yüzün gülüm, bilki her an kederdeyim, Ruhum hassas incinirim, dayanamam üzülmene; Yapma canım, aşkım benim, ben hep senin sevgindeyim.
Erdoğan Ayan (eayan)
Yine bir dörtlük ve diyeceksiniz ki, bu da beste olur...Olur mu, olur!..Ancak, ben okadar çabuk beste yapamıyorum artık... Biraz özenmek, iyi. daha iyi, en iyi nasıl olur; şimdilerde , onun peşindeyim...
Şiirinizin üzerinde inceleme yapmalıyım..Melodi çağrıştırmalı..Duruma göre gereği düşünülür.. Efendim, gönlünüze sağlık.. Tebrik ediyorum kaleminizi... Allah nazarlardan korusun diliyorum... Esen kalınız!..
babidim tarafından 12/17/2011 6:34:30 PM zamanında düzenlenmiştir.
Demek ki neymiş efendim?...Şu an gülüyormuşsunuz... Hımm... devam, devam gülmeye.. Hayat gülünce güzel... İyi gecelerrrr Erdoğan Bey, siz çoook yaşayın emi.. Vallahi kahkahanın arkası kesilmedi..Hala gülüyorum.. Hadi kaçtımmm..
Size aynen katılıyorum Erdoğan Bey, çok yorgunum ve beste yapmakta zorlanıyorum. Bir müddet sonra dinleneceğimi umuyorum.. İyi akşamlar dileklerimle, esen kalınız!.. Yine şımartmışsınız beni.. Reng_i ruhsarım dönmüş pembeye...
Teşekkür ederim Güler hanım. Son günlerde kendinizi çok yordunuz. Yorgunluk geçsin. Çok farklı olur. Yürekten inanıyorum. İlham da, melodi de hepsi gelir eminim. Biraz dinlenmeye ihtiyanız var. Kendinize iyi bakın Güler hanım. Hep güzelliklerle varolunuz. Selamlarımla...
Anlam ve anlatımı çok güzel bir şiir, yüreğinize sağlık...
ŞİİR’in huzur verdiğini öğrendik…
...........................................Selam ve saygılarla..