Gönlüm öylesine derin, bir sevdaya tutulmuş, Farketmez, ister yakın, isterse uzak olmuş, Gelsen de gelmesen de, sevsen de sevmesen de; Sevginle yanan gönlüm, gerçek aşkını bulmuş.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVSEN DE SEVMESEN DE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVSEN DE SEVMESEN DE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gönlüm öylesine derin, bir sevdaya tutulmuş, Farketmez, ister yakın, isterse uzak olmuş, Gelsen de gelmesen de, sevsen de sevmesen de; Sevginle yanan gönlüm, gerçek aşkını bulmuş.
Erdoğan Ayan (eayan)
--------------------------------------- Şiirde açılım deyince üstünüze yok!..Önce şok oldum, sonra blok!... Hımmm dedim, Erdoğan Bey, yine ((:al işte böyle olur şiire yorum...) diyordu taaa kendi sayfasından bile...
Boynum kıldan ince öyle denilince..
Bestelenesi nefis bir çalışmaya daha imza atmışsınız diye diye kutluyorum kaleminizi. hep varolunuz can DOST!..
babidim tarafından 2/21/2012 7:37:59 AM zamanında düzenlenmiştir.