Kalmaz asla yanına, kimsenin, her ettiği. Vermeden hesabını, görülmüş mü? gittiği. Fazla ileri gidip, alma kulun hakkını. Verilmez sanma sakın, herkese hakettiği.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EDEN BULUR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EDEN BULUR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kalmaz asla yanına, kimsenin, her ettiği. Vermeden hesabını, görülmüş mü? gittiği. Fazla ileri gidip, alma kulun hakkını. Verilmez sanma sakın, herkese hakettiği
çok doğru sözlerdi kutlarım yazan kalemi saygılarımla
Düş mü gördün, neydi akşam, ah edip of çektiğin? Zannedersem biçtiğindir; zûlm edip, dert ektiğin!.. Kimse gitmez dünyadan hem, tüm hesâbın vermeden; Çek günâhın neylemişsen, az değildir ettiğin!..
Güler TURAN(babidim)
Dersem eğer, şiirinize nazire olur mu acaba?... Vezni: fâ i lâ tün/fâ i lâ tün/fâ i lâ tün/fâ i lün
Ne diyeceğim ben şimdi,?...Face'e ekledim, bu şiirimi az önce... Ve döndüm geldim, burada sizin aynı temayı işlediğinizi gördüm.. Şimdi ben takdirlerimi bırakıp, kaçmazsam kavga çıkacak.. Senin dörtlüğün güzel, benim dörtlüğüm güzel diye diye.. Hadi, çok takdirlerimi bırakıp kaçsam iyi olacak... Kutluyorum Erdoğan Bey!.. Allahım nazarlardan korusun sizi emi?...
babidim tarafından 11/20/2011 7:54:52 PM zamanında düzenlenmiştir.
Muhteşem şiirinizi okuyunca dayanamadım. Biraz güzel cevap olsun istedim. Sizinkiler hemen belli oluyor. Uslup çok farklı. Bir de herkes bilmeli haddini. Olmalı hocasına saygılı, öpmeli elini. İncitmemli harika gönlünü.
Harika yorumunuz için teşekkür ederim Güler hanım. Hep varolun. Pembe pembe...
yüreğinize sağlık