Yüzümde tebessüm, içimde hüzün Sormayın a dostlar bugün bir hoşum Ruhumu kaybettim, sanki sarhoşum Sokakta yürürken, hem de gündüzün Yüzümde tebessüm, içimde hüzün…
Bu halin adı yok, nasıl anlatsam? Serseri ahvalim dostu ırgalar Tilkiler sevinir, güler kargalar Acımın üstüne acılar katsam Bu halin adı yok, nasıl anlatsam?
Bir sevda ki düşlerimde gördüğüm Bir sevda ki sırlı günlere gebe Düşüğüm olmadan doğurtsun ebe Karışık hayaller, her şey kördüğüm Bir sevda ki rüyalarda gördüğüm…
Düş mü görmekteyim, keçiler kaçık Yoksa gerçek midir yaşadıklarım? Ezeli sevdamı nerde saklarım? Her şey orta yerde inan apaçık Düş mü görmekteyim, keçiler kaçık?
“Vatan-i süknâ”mdır şu fani gurbet Nefs ile dargınım, ruhla barışık Mühreli ahvalim hepten karışık Rabbimin işleri muntazam elbet “Vatan-i süknâ”mdır şu fani gurbet…
Bir hayal, bir gerçek, geçmiyor acı Üç günlük dünyanın kârı bu mudur? Geçer yıllar, kalan hüznün kumudur Meftun’um; bu derdin nedir ilacı? Bir hayal, bir gerçek, geçmiyor acı…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ACI-HAYAL-GERÇEK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ACI-HAYAL-GERÇEK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mühreli ahvalim hepten karışık Rabbimin işleri muntazam elbet “Vatan-i süknâ”mdır şu fani gurbet….__________bu dizeler muhteşem Kaleminiz daim olsun saygılar efendim
çok güzeldi beeeeeeeee işte şiir işte yürek süperdi keyif alıyorum şiirlerinde farklı olduğu için yüreğine saglık bidenem kalemin hep çağlasın saygılarımla zaralıcan
son mısraları okumadım
sarmal kafiye
ama şu gündüz sarhoş gezmek pek hoş:))
selam dua ile