Şu fani dünyaya meyletme gönül Haydi, bana yoldaş ol da gidelim Derdimi deşip de söyletme gönül Dosta giden doğru yolda gidelim Haydi, bana yoldaş ol da gidelim.
Gel, benden hiçbir şey beklemeden gel Gel sözüme bir söz eklemeden gel Gel derdime dertler yüklemeden gel Gel dipsiz deryaya dal da gidelim Gel benimle sırdaş ol da gidelim.
Kavurup yaksa da ateş-i firâk Düşelim yollara bu menzil ırak Elinde dünyalık ne varsa bırak Sadece sevdanı al da gidelim Haydi, bana gardaş ol da gidelim.
Gidelim, bilinmez yerlere nice Gidelim durmadan gündüz ve gece Gidelim, çözülmez, zorlu bilmece Gidelim, cevabı bul da gidelim Gidelim, arkadaş ol da gidelim.
Aldanma duracak dönen küreye Dikkat et, su gibi geçen süreye Sorma kim, ne, nasıl, neden, nereye İstersen en kızgın çölde gidelim Haydi, bana candaş ol da gidelim.
Haydi, düş peşime dağlar aşalım Haydi, nazlı yâre doğru koşalım Haydi, sevda ile dolup taşalım Haydi, gözyaşımı sil de gidelim Haydi, bana yöndaş ol da gidelim
Gidişler O’nadır, dönüşler O’na Yaklaştık, az kaldı beklenen sona En büyük ödüldür O Yâr ki sana En temiz, en nezih halde gidelim Boynu bükük kuldaş ol da gidelim
Geçtiysen hayatın en demlerinden Seçtiysen en naif ünlemlerinden Aşk boylamlarından, enlemlerinden Aynı yönde, aynı kolda gidelim Haydi, bana koldaş ol da gidelim.
Ömür sermayeymiş, tükettik nakti Unutma dost ile yaptığın akti Ayrılık zamanı, bu seher vakti Haydi, kalk, namazın kıl da gidelim Hakk’a layık dindaş ol da gidelim.
Çalınca açılır dostun kapısı Bir sırça saraydır kalbin yapısı Halık’tır, Malik’tir O’nda tapusu Yokluk kapısını çal da gidelim Düş önüme öndaş ol da gidelim
Olduysan hak yolda bir gönül eri Maddeden manaya tam yol ileri Geç artık kendinden yak gemileri Hep aynı hedefte kal da gidelim Gel benimle yârdaş ol da gidelim
Çocuktuk geliştik geldik buluğa Yaşlandık, eriştik en üst doruğa Dönüşü olmayan son yolculuğa Tahtadan yapılmış salda gidelim Haydi, bana nurdaş ol da gidelim.
Sevda ateşiyle yanıp, pişelim Pişip de yâr için yola düşelim Dostlarla son defa helâlleşelim Kuş uçur, bir haber sal da gidelim Aç kolunu sarmaş ol da gidelim.
Önce iste, çalış; lokmayı hak et “Lâ” kılıcını çek, her şeyi yok et “İlâhe” ne varsa; yak, bitir, tüket “İllâllâh” aşkıyla dol da gidelim Muhabbetten sarhoş ol da gidelim.
Derler ki aşk başta kılmışsa karar Akıl başta durmaz edermiş firar Âşıklar düşünmez, bilmez kâr-zarar En derin uykunu böl de gidelim Geç kendinden bir hoş ol da gidelim.
Meftunum vuslata erenler gibi Ömrünü sevdaya verenler gibi Gülistandan güller derenler gibi Gel, ölmeden önce öl de gidelim Haydi, bana yandaş ol da gidelim.
Kadir Çetin 19.8.2004 izmir
DOSTLARDAN
Gidelim fanilik hırkası ile Gidelim ilimin softası ile Gidelim insanlık sultası ile Duymayana haber sal da gidelim Haydi, bana dindaş ol da gidelim... N.KAYA
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAYDİ GİDELİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAYDİ GİDELİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
uzun bir aradan sonra bu kalemi okumak çok güzeldi... Bu arada kendinizi özlettiniz. inşallah iyisiniz. Allah'tan her şeyin gönlünüzce olmasını diliyorum.. selamlarımla..