(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Allah Derim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Allah Derim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
slm hocam yine ay lara yıllara sığmayan günlerini nede güzel kıtaya sığdırmışsın hani bazı inasnlara hayal kuarar olmazya bazı inasanlarda bir gercek yapar bazılarının hayal dünyasına sığmzaya işete öyle bir şey olmuş kelimelere sığmayana hayatımızı nede anlamı bir şekilde 5 kıtaya sığdırmışsın emeğine yüreğine kalemine sağlık ALLAH sizi ve sizin gibi leri başımızdan eksik etmesin sağlıklı ve huzur dolu nice güzel yıllara saygılarımla hocam
Amin derim bir dua gibi, yurekten gelen yakaris gibi.. Son nefesimize kadar Rabbim bizi demekten alikoymasin insallah diyerek, bu guzel siire tebriklerimle. Saygilar..
Sayın yudumyunus , şair diyor ki ; ... Al eline bir bir değnek tırman dağlara şöyle, Şehir farksız olsun tek, mukavvadan bir köyle, Uzasan göğe ersen, cücesin şehirde sen, Bir dev olmak istersen dağlarda şarkı söyle. ... Mahlûkatı seyrederek Allah derim Allah derim ... Sesim kötüdür ama, dağ zirvelerinde kendi kendime ( kimse bed sesimi duymasın diye ) çok türkü söylemişimdir. Güzel şiirinizi namelendirip bir sabah vakti gün doğarken Köse Dağından Eleşkirt ovasına doğru, mahlukatı da seyrederek okudum çok güzel oldu :)))))
Çok özlü,derin sözlü mükemmel bir eserdi, tebrik eder saygılar sunarım.