Hayalini kurarken utandığım mertlikte Ve hayalin en sivri noktasıydı bu iliklerime işleyen tutku…
Soğuk geçirmez duvarlar üşütmüyor değil Tırnak içlerime kadar demir misali Mezar taşlarını andıran benzim Vücut ısımı düşürüyor bu İçimdeki eksiklik…
Dünyanın dönüşünü hissediyor nevrim Eksi kutuplarda gezinen yanım var Kat kat giyinmişliğimde boşuna aslında Ruhumu çıplak bırakıyor bu İçimdeki eksiklik…
Rutubet kokusu mide bulandırıcı Ve gereksiz her şeyi seçerek Doldurmak geliyor içimden boş dolaplara Her bişey doldurulur doldurulmasına da Bir yerimi hep boş bırakıyor bu İçimdeki eksiklik…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_-_İçimdeki Eksiklik_-_ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_-_İçimdeki Eksiklik_-_ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgim,hüküm giymedi,
direndim
direniyorum
ve
biliyorum sen beklemeye değersin...
...
hepimizin içindeki eksikliği yazarak ortak paydamıza tercüman olmuşsunuz.
içimizdeki boşluklar bazen ne şiire sığıyor ne geceye...
..
kutlarım emeğinizi.