Rüzgarın dağınık saçlarında gök yüzümü ışıtan ay misali bulutların arasından bir görünüp bir kaybolan yüzler zihnimin duvarlarında saf tutmuş hayaliniz Dokunsam gece, dokunsam avuçlarımdan toprağa kayan yıldız gözleriniz hasret..
Ah! yoksulluğun, öksüzlüğün ruhu tenden sıyıran acının adı, rengi mevt yetmez mi vadesi ömrün hazırım. Bir gece yarısı ansızın omzuma konsan bir gece yarısı gözlerim rüyaya daldığında usulca..
Her şeyin çok, hiçbir şeyin yok olduğu dünyada yaşamak! Sokaklar, caddeler, kaldırımlar köyler, kasabalar, şehirler içi boş elbiselerin gezindiği devindikçe can, devindikçe kan döken dünyada yalan..
Gerçeğim yağmurun bile hasretle yandığı beton bloklar altında naftalin kokulu toprak. Yeryüzüm, gökyüzüm cennetim eksikliğimi tamamlayacak yanım hasretle yoğrulan bedenime huzurlu sığınak ruhum göç mevsiminin izinde yakındır vuslat!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Teslimiyetname şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Teslimiyetname şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yağmurun bile hasretle yandığı beton bloklar altında
naftalin kokulu toprak.
Yeryüzüm, gökyüzüm cennetim
eksikliğimi tamamlayacak yanım
hasretle yoğrulan bedenime huzurlu sığınak
ruhum göç mevsiminin izinde
yakındır
vuslat!
TEBRİKLER ANLAM DOLU ŞİİR İÇİN