(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
aslında ben çay sevmem ama her şeyin değişmesine güceniyorum ki çayların bile tadı kaçtı valla...çok güzel ve derin bir şiirdi...tebrikler...saygı ve sevgiyle kalın...
Evet hocam kaybolan sevgiliyi, dostu, arkadaşı artık poşete koyarsınız... Sizde bıraktıkları o tatlı lezzetin tazeliğini daima hissetmek, içmek istersiniz büyük bir sevgiyle, huzurla... Lakin zaman öyle bir hazinlik yaratır ki dimağımızda o tazelikten eser kalmadığını görmeye başlarız... Yine de hocam size bıraktıkları tadlar ile yaşamaya devam edersiniz... Poşete girmiş olsalar bile...
O da zamana uydu. Ve; Poşete girdi sevda çayları, Aslını aratır oldu.. Sallandıkça, Ne dil hissedebiliyor artık tadını, ............................................ne de yürek demini...
kutluyorum yine derinlere inen bir kalem.... saygılarımla
He valla Göle dostum ben de sevmem poşeti, tebrikler. Haa bu arada şairçıkmazı veya şiir bıkmazına beni yorgunluk engellemez de, neyse... Görüşürüz, sevgiler.
eyvah şimdi susku o resmi kaldırır vallahi ha...baksana suskuya ne güzel de içiyor çayını..afiyet olsun susku kardeş...neyse şaka bir yana da gerçekten şu birkaç mısralık şiir bizi alıp bir yerlere götürdü...çok haklısınız ne sularda su tadı kaldı ne de çaylarda...inşallh düzelir ama ne fayda !..kutlarım...saygılarımla...
Aslında çok kısa bir şiir. Ama seçtklerime ekledim işte. Bu kadar güzel olur. Evet "ben sahici bir çay olmak istiyorum." dedirtti bana... Teşekkürler bu şiiriniz için.
Zaman neleri değiştirmedi ki sevgili Göle? Ben bile çok eskileri bilmememe rağmen arar oldum o günleri. Kaldı ki, sevdalar...Adı kalmış adece, ne tadı var, ne devamı artık. Kutlarım yürekten sevdaya çalan kaleminizi. Sevgiyle...
Ama yinede bir gerçek var
Bizimde ağzımızın tadı bozuldu artık
Çok nefis bir anlatımdı
Tebrikler saygılar