Suyu ılıcak akan, Vatanım’ı; müşevvik Hamam çamuru sanar,ömrü kesilesice Nâmı bebek kâtili, suçu ne? Cülm-ü Teşvik Tükürsen yağmur sanar, ömrü kesilesice
Dostlardan birkaç şâir verdikce veriştirir Sinir küpleri dolu, karuna eriştirir Hatta al halıyı’da serptirip seriştirir Kanı ıhlamur sanar, ömrü kesilesice
Zerdüştlere peygamber, yahudinin maşası Deniz ardı yerlerden el sallıyor paşası Tam göbeklik zurnayı, köçeği kargaşayı Kabarmış hamur sanar,ömrü kesilesice
Bu ne iş deyip sorsan derler ki estek köstek Şüheda babasına dikenli demir köstek Anaların emeği yerde kaldı kös kös tek Kurân’ı mezmur sanar, ömrü kesilesice
Adama sayın denmiş daha ne verseniz az İstediğin kadar ver artık sivrisinek saz Ağzı kokoreç kokar, bağırsak avaz avaz Kendin aksungur sanar, ömrü kesilesice
İşte böyle bunlar da Yoksul’dan söküntüler Çanakkale’de çalan türkümden döküntüler Şizofren olmuş gayri ruhâni çöküntüler Müslimi gavur sanar,ömrü kesilesice
Müşevvik :: Arzusunu çoğaltan, isteğini artıran. Ayartan, kışkırtan, önayak olan Mezmur :: Makamla okunan Zebur suresi. Aksungur :: Beyaz şahin....eskiden türklere takılan ad yada lakaptı...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hocam bu sıralar yoğun bir şekilde ''Verelim'' şiirleri asılmakta sayfalara.Hepsini de dikkatlice okuyorum ve her türlü terörü naletliyorum.Mübarek mevlid Kandilinde memleketimize,milletimize Allah zeval vermesin acılar göstermesin diyorum.Duyarlı yüreklerinizi kutluyorum.Saygılarımla ve dualarımla efendim hayırlı Kandiller.Yarın yolcuyum bugünden kutladım.
ALTINA imza atacagim nitelikte cok güzel dizelerdi degerli DOSTUM.
Bizler, bir yandan terörü lanetleyip, teröriste hakettigi cezanin verilmesini arzu ederken, ayni zamanda ülkemizin birligi, bütünlügü, dostluk ve kardeslik icinde gayret gösteren, arzu eden VATANINI, BAYRAGINI ask derecesinde seven insanlariz.
Devlet, yaptiklarindan pismanlik duan, dersler cikaranlari affedecekse bu birilerinin bir tarafina batmamali.
Sapla samani ayird edecek kapasitede olmayan birileri, özlemini milletce duydugumuz BARIS'in kelimesinden de, muhtevasindan da rahatsizlik duymaktalar.
Biz BARISTAN bahsederken, bizi bilenler, olmazsa olmaz'larimiz oldugunu da bilirler!
TEK DEVLET, TEK BAYRAK ve TERÖR ÖRGÜTÜNÜN SiLAH BIRAKMASI.
Insallah, icimizdeki dar cerceveden dünyaya bakanlar da birgün bu gercegi görürler.
nal'a da mıha da böyle vurulur dostum kendini kandırmadan ki
SİZE BİR PEMBE BORCUM OLSUN
çünki kullandım siz gibil yorum yapan valibey dosta...
saygımla değerli dostum
itler ürür kervan yürür...
benim it kaniş cinsi efendim hev hev desem allah göstermesin kurtlar boğar billahi zaaten üçü beşi gardını almış bekliyor da pusuştum oturuyorum yuvamda... :)))
Dostlardan birkaç şâir verdikce veriştirir Sinir küpleri dolu, karuna eriştirir Hatta al halıyı’da serptirip seriştirir Kanı ıhlamur sanar, ömrü kesilesice
Zerdüştlere peygamber, yahudinin maşası Deniz ardı yerlerden el sallıyor paşası Tam göbeklik zurnayı, köçeği kargaşayı Kabarmış hamur sanar,ömrü kesilesice
Bu ne iş deyip sorsan derler ki estek köstek Şüheda babasına dikenli demir köstek Anaların emeği yerde kaldı kös kös tek Kurân’ı mezmur sanar, ömrü kesilesice
Adama sayın denmiş daha ne verseniz az İstediğin kadar ver artık sivrisinek saz Ağzı kokoreç kokar, bağırsak avaz avaz Kendin aksungur sanar, ömrü kesilesice
İşte böyle bunlar da Yoksul’dan söküntüler Çanakkale’de çalan türkümden döküntüler Şizofren olmuş gayri ruhâni çöküntüler Müslimi gavur sanar,ömrü kesilesice
Yüreğine kalemine sağlık yürek sesin hiç susmasın hocam, Saygılar
İşte böyle bunlar da Yoksul’dan söküntüler Çanakkale’de çalan türküm’den döküntüler Şizofren olmuş gayri ruhani çöküntüler Müslimi gavur sanar ömrü kesilesice
Saygımla her dem kaleminize, yazmış kaleminiz daha ne yazacaktı, her bir şey aşikare, kutluyorum tetcümanlığınızı efendim, selamlarımla..
TEK KELİME İLE SİZİ KUTLU/YORUM.. VATAN ..MİLLET..SAKARYA..GERİSİ BOŞ GERİSİ ANGARYA.. VATAN SÖZ KONUSU İSE GERİSİ TEFARRUATTIR...SONUÇTA..BİR SİNEK VIZIRTISI BİR ŞAPALAKLA SON BULUR...KALEMİNİZ DAİM OLSUN SAYGILARIMLA...
Duana amin dememek mümkünmü ömrü kesilesiceler allah onları yurdumuzdan temizlemeyi nasip etsin türkiyenin yeri her zaman yukarılarda olacak inşallah tebrik ediyorum ustam selamlar...
Ağzı kokoreç kokar, ama içki kokmaz, âleme gitmez. Apo'nun kesinlikle ülkücülerle takışmayın, onlara saldırmayın, talimatı var. Terör ortada duruyor. Apo'yu idam etme imkanımız varken sizin ağabeyleriniz onu idamdan kurtarmadı mı? Laf olsun diye yazılmış, riyakârlık dolu bir şiirdi. Tebrik falan da etmiyorum. Hakaret de etmiyorum. Rahatsız olduysanız engellersiniz ya da bazılarının yaptığı gibi iletişime bildirir üyelik onayımı aldırırsınız.
"Apo'yu idam etme imkanımız varken sizin ağabeyleriniz onu idamdan kurtarmadı mı? "
Muhatabi yanlis secilmis cok yerinde dogru bir söz. Hani derler ya; "Zurnanin zart dedigi" galiba burasi orasi. :)
Dogru ya, o zaman bunu niye as(a)mamistik? Sanirim bu sorunun cevabini vermesi gerekenler gizlice bu sayfayi takib eden, simdilerde elinde urgan gezenleri destekleyen degerli vatandaslarimiz. Buyrun...verin cevabini!
Teşekkür ediyorum. Millete birazcık dokunsak ciyak ciyak bağırıyor da o yüzden öyle yazdım. Fikir başka, fikre saygı başka. Demin sadece anlam bakımından eleştirmiştim. Şiirin teknik incelemesine tam puan. Sadece "kargaşayı" olmamış. Herhalde "kargaşası" yazmak istemiştiniz; çünkü kafiyeye öyle uyuyor. Bu şiiri yazanın bu hatayı yapmasını beklemek de saflık olur. Başarılar dilerim.
İşte böyle bunlar da Yoksul’dan söküntüler Çanakkale’de çalan türküm’den döküntüler Şizofren olmuş gayri ruhani çöküntüler Müslimi gavur sanar ömrü kesilesice
Yüreğinize sağlık kaleminiz daim olsun.. Saygılarımla..
Mahlası yoksul, gönlü zengin, dili keskin dğerli dost....Bu şiiri okuyup yorum yazmak şiirin gölgesinde kalır, ben sadece çok manidar, çok yerinde bulduğumu söyleyip kaleminizi kutlamakla yetineyim, zira gerekenleri en ağır, en etkili biçimde üstelik şiir dilinde siz söylemişsiniz....Çoğunluğun hiserine TERCÜMAN bir şiir... Selam ve saygı ile...
Kutlarım
Yüreğinin sesi daim olsun dilerim