(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
“VERELİM” FURYASINA BEN DE KATILDIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
“VERELİM” FURYASINA BEN DE KATILDIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
NE MERMER NE KAMER ASLINDA HAKKI KIRK KATIR YADA KIRK SATIR DA. VAR BİR DURUM NEDENSE KİMSE A SI B Sİ DAHİL HİÇ BİR GÜÇ İDAMINI VERELİM DİYEMEDİ NE ŞİMDİ NEDE İLKTE
ülkemizde müslüman ülkelerde son dönemde yaşanan üzücü durumlar AB sürecinde yaşanan ilginç gelişmeler çok dikkat çekici..
tüm insanlar özde güzel bir yapıya sahip iyi niyetli ve kardeştirler.. hırslarına yenik düşenler ve onların kandırarak kullandıkları o güzel yapıyı zedeler üzücü durumlara düşmemek için hepimizin bu tür insanlara karşı çok dikkatli uyanık olması gerekir..!!!
İlginç bilgiler içeren alttaki yazı okumakta yarar var..
“Derin Güçler (DG) Türkiyeyi çökertmek için Alevileri kullanmak istiyor. Bu konuya açıklama getirmek için ülkemizde kaç çeşit Alevi var, belirtmem gerekiyor. Aleviler homojen bir yapıya sahip değil. Öncelikle iki çeşit Alevi var: Birincisi tek kimlikli gerçek Aleviler, ikincisi çift kimlikli, Alevi görünen Kriptolar…
Gerçek Aleviler Allaha, Peygambere (Salat ve selam olsun ona), Kur’ana, âhirete, Ehl-i Beyt’e inanırlar. Namaz kılanları, oruç tutanları, hacca gidenleri vardır.
Kripto Alevilerin Aleviliği iğretidir. Asıl kimliği Ermeni, Yahudi, Pakraduni olanları vardır.
Bu konuda biraz fikir edinebilmek için Türkiye gazetesinin 9 Şubat 2012 tarihinde birinci sayfada yayınladığ ”ERMENİLER GERÇEK KİMLİĞİNE DÖNÜYOR” başlıklı haberi mutlaka okumak gerekir.
Bir de kesinlikle Alevi olmadığı halde provokasyon, manipülasyon yapmak, fitne fesat çıkartmak için Alevi görünenler vardır. Bunların bir kısmı Alisiz Alevilik diye saçma bir tez ortaya atmıştır.
Türkiyenin dirlik ve düzen içinde yaşaması, ayakta kalması, sınırlarını koruması için çoğunlukta olan Sünnilerin ve Alevilerin barış, kardeşlik, mutabakat içinde yaşamaları gerekir.
Sünnilerle Alevileri birbirine düşürmek için sahneye konulmuş olan Maraş, Sivas ve diğer hadiseler hep düzmecedir, Derin Güçler (DG) tarafından planlı olarak yapılmıştır.
Hiçbir gerçek Sünnî ile hiçbir gerçek Alevî gırtlaklaşmaz, birbirini öldürmez. Evet arada bazı soğukluklar vardır ama aşırı düşmanlık ve savaş yapılmaz.
Sünniler ve Aleviler iyi komşuluk yaparlar, merhabaları vardır.
Yakın tarihimizde Sovyetler Birliği ayakta iken birtakım Alevi postuna bürünmüş Kriptolar komünistlik, Marksistlik yapmıştı. Allaha, Peygambere, Kur’ana iman eden bir kimsenin ateist bir ideolojiyi tutması ve emperyalistler hesabını çalışması mümkün müdür?
Türkiye’deki düzen iyi bir düzen midir? Değildir. Bu düzenden ne Sünnî razı olur, ne Alevi… Ama devlet, ülke, halk başka şeydir, düzen ve sistem başka şey. Düzene kızıp yorgan yakılmaz, gemi batırılmaz…
Sünnilerin dikkat etmesi gereken hususlar: (1) Alevi vatandaşlarımızı üzecek, tedirgin edecek, düşmanlığa sebep olacak laflar etmemeleri ve yazılar yazmamaları… (2) Alevilik konusunda her türlü polemikten kaçınmaları… (3) Sünnî-Alevî Kardeşlik Derneği kurmaları ve iki toplum arasında barış olması için çalışmaları.
Alevilerin dikkat etmesi gereken konular: (1) Alevi olmadığ halde Alevi görünerek fitne fesat çıkartan Kriptoları teşhis etmeler, bunları dışlamaları, tecrid etmeleri… (2) Alisiz Alevilik gülünç tezini reddetmeleri… (3) Sünnileri üzüp tedirgin edecek sözlerden ve eylemlerden uzak durmaları.
Şu husus da asla unutulmamalıdır: Bir Ortadoğu devleti, Türkiye Alevilerini kendi mezhebine çekmek için yıllardan beri gizli açık yoğun faaliyet göstermektedir. Bu faaliyetlerin amacı dinî değil, siyasîdir.
Hiçbir tek kimlikli ve şuurlu Sünni ve hiçbir tek kimlikli ve şuurlu Alevi, Kriptoların fitne ve fesatlarına alet olmamalıdır.
Sünnilik ile Alevilik arasında farklılıklar, ayrılıklar vardır ama bunlar “gemiyi” batırmak için sebep ve bahane kılınmamalıdır.
9 Şubat 2012 tarihli Türkiye gazetesinde çıkan haberi herkesin mutlaka okuması ve hattâ camlatıp görünür bir yere asması gerekir.
Bendeniz bugünün ölçülerine göre dindar bir Müslümanım, hiçbir gerçek Alevi vatandaşımızı üzmem, onlara saygısızlık etmem. Beyoğlunun altındaki Çukurcuma semtinde eski mobilya satan Alevi bir dostum vardır, ona her uğraşımda çok güzel konuşuruz, muhabbet ederiz.
Ne Sünniler, ne de Aleviler Kriptoların oyunlarına gelip gemiyi batırmak için beyinsizlik ve delilik yapmalıdır.
1920’li ve 30’lu yıllarda Alevilere zulm edenler, soykırım yapanlar, köylerini uçaklarla bombardıman edenler Türkler ve Müslümanlar değil, Kripto Yahudilerdi.
Onlar sadece Alevilere zulm etmekle kalmamış, Sünnilere de kan kusturmuşlardır.
Lütfen lütfen lütfen, onların torunlarının oyunlarına gelmeyelim.
Biz Sünnileri ve Alevileri birbirimizle boğuşturacaklar ve sonra yorganı alıp kaçacaklar… Yorgan ne?.. Doğu ve güneydoğu Anadoludur… Vatanımızın bir kısmı elden giderse oralarda ne Sünni kalır, ne Alevi…” … Mehmet Şevket Eygi
şairin tepkisi dahi sanatttır sanattan nasibini almayanlar insanlığa zarar veren eylemlerin içine daha kolay çekilmekte.. hayata kattığınız erdemli cümle güzelliklere gönül dolusu teşekkürler iyi ki varsınız sevgili ecem..:) sevgim saygım selamlarımla..
mükemmel ve çok anlamlı dizeler ben bu vatan hainine bebek katiline ölüm bile az diyorum doğrusu usta kalemini tüm kalbimle kutluyorum afetciğim sevgilerimle
az kaldı ölümü yakındır itin, mezardan kalkacak mehmedim benim. şerefsizligi artık günbegün yakıdır gelecek sonu o itin.
azizim daha devamı var ama bu millet milletse eger,halk olmamaya özen gösterir ve bu satılmışlıkjları belgelerle belli olan bunlara ve bun lara yardım eden içerideki e dışarıdaki satılmışlara osmanlı tokadını atar,bebek katilinin karısı pariste kendi şöfömrü tarafından katledildi, sıra digerlerinde.
Yahu çok şeyi fazladan vermişsin, bu ne bonkerlik kardeşim. ya bir kör kurşun ya da yağlı bir urgan yeter de artar bile. Güzel olmuş, Selam ve dua ile kalın.
Merhaba, verelim serisini takip ediyorum ve gülüyorum. Çünkü vermek istediklerinizin hepsi zaten veriliyor kimi gizli kimi aleni. Neyi eksik sanıyorsunuz. Adam krallar gibi yaşıyor. Her şeyden önemlisi pkk denen şerefsizleri sarayından yönetiyor.
Ablam mezarına mermer vermişsin. Ölüm ona hak mı ki. Vatanı bölmeye çalıştığı için, yıllarca beraber yaşayan kardeşleri birbirine düşman ettiği için, şehit düşen mehmetcik için, öldürdüğü bebekler için, anaların yüreğini yaktığı için, gözü yaşlı yetimler için sürüm sürüm sürünmeli...
Son dörtlük içimi parçaladı Afet Hocam :((( benimde iki kardeşim emniyet mensubu inan her gün yüreğimiz ağzımızda yaşıyoruz ALLAH sabır versin şiir oldukça manidardı sevgilerimi bıraktım güzel yüreğinize...
sanırım ortam hazırlanıyor,gelecekte mecliste görmeye hazırlayalım kendimizi.çünkü bu memleket her zaman ihanet edene sahip çıkmış alkışlamış ve baş tacı yapmıştır.dünyada hangi ülke var ki,bölücüsünü meclise taşıyıp,emekli ederek dağa gönderen,ve dağda emekli maaşı ödeyerek besleyen.söylenecek o kadar çok şey var ki.
Yüreğine sağlıkk abla... başımıza bi padişah yapmadıkları kaldı zaten iti, şiirlerde en güzel cevap şekli oluyor gereken kişilere tekrar tekrar okutturmak lazım bu şiirinizi kutlarım ...
Sizinki hepsinden daha iyi olmuş tokat misali gibi Burayı açtığımda ilk seni ziyaret ediyorum Mirimin dedği gibi az veren candan çok veren maldan derlermiş Çok iyi de yapmışınız.Tebrikler Günaydın sevgiler yüreğinize bacım.
Verelim serisini takip ediyordum diğer şairlerden de.Bonkor yüreğiniz dert görmesin hocam. Son kıtaya bayıldım.Verilenlerin içinde en degerlisi mermerdi.
Oooo,BARIŞ istemeyenler hepsi burada:)Toplasan Silivri'de bir koğuş olur:)Arkadaşlar,biz boşuna yazıyor,boşuna nefes tüketiyoruz galiba.Bakın son anket %54!Yüreğinize sağlık Afet hanım.Her Firavunun bir Musası vardır.Allah bize ona SAYIN diyenlerin de onun yanında yattığı günleri göstersin inşallah.Selamlar,saygılar.
Çok -şerefli- biri var, o söyledi 'Buna birşey veren şerefsiz dedi', Şimdi de dükkanı pazar eyledi Lazım hepisine tımar verelim... demek geldi içimden...
Verelim tabi garibana, ne olur ki... Buyursun dükkan onun...
Yüreğinize sağlık Afet hocam, selamlar, saygılar...
Sorun hele ne der var mı isteği Başbakan veriyor ona desteği Beline kemer mi vurun kösteği Aç açık kalmasın mezar verelim ....Meryem Maman ben başka bir şey veremiyeceğim bu yeter
Vermezdim aslında tek günahımı Geceye çevirdi ak sabahımı Şehit ablasıyım alır ahımı Mezarı örtmeye mermer verelim.
Ona günahımın g harfi bile haram, neredeyse makam koltuğuna oturtturacaklar, manidardı şiiriniz, tebriklerimle Afet hanımcım..İyi geceler dilerim, sevgilerimle..
Maşaallah çok hızlısınız ablam, daha az önce sayın Bozok kızı'nın şiirinde yorumunuzu görmüştüm ben de mi yazsam diye, bir baktım yazılmış paylaşılmış bile. Çok da güzel olmuş, emeği ve yüreği kutlarım ablam. Selam ve saygımla.
İyiki de katıldınız üstad bende ilgiyle takip ediyorum bu seriyi. Daha neler verilecek diye. Ama mümkünse sadece verilenlerden şu mermer kısmı olsun gerisi olmasın. Kaleminiz var olsun sevgiler saygılar.
Vallah Afet hocam bende vermem hiç bir şey ..Şehit yakınıyım.. Asker kardeşiyim.Günahımı bile vermem o bebek katiline.Ama bu ''verelim ''serisi çok güzel oldu bence devam etmeli ustalar.Yüreğinize sağlık. Sevgiyle kalın.
isteyince yazarım Meryem hanım, ama bunlar şiir değil benim için, taşlama, haliyle manzume, ben şiir yazılmasını istiyorum, edebi şiirler, güçlü şiirler.
İşte böyle istiyorum, yazacaksınız kardeşim varsa hata, dost dediğin söyler. Bakalım kim fark edecek demiştim, sen açıktan yazmasaydın bekleyecektim, düzeltmeyecektim, ama hemen yazmışsın.Arada yapıyorum dikkatli okuyun:)))
Afet hanım gözlerimi yaşarttınız. Eşkiya sayın oldu şimdilerde, saray da verirler köşkte, onun ayağına gidenler kimbilir ayağını da öperler. Ne günlere kaldık, heey millet daha uyuyun kuzu kuzu!
Pek öyle görünmüyor ancak yine de umut hep var olmalı güzel günler için.