(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
selam şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
selam şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yine sitede her hangı bir çalışma mı var acaba afet hanımcım ? sizin ve bazı arkadaşlarım şiirleri yeni geldi :( Geçmiş kandiliniz kutlarım selam ve sevgilerimle, iyi geceler..
bu gece ilhamıyla gelmiş ki tam gelmiş.. kaleminden dökülmüş diyemeyeceğim ciğerinden sökülmüş de gelmiş maşallah ... maşallah ..KANDİLİN MÜBAREK OLSUN. GÜL DOSTUM ..
tebriklerim hayata kattığınız cümle güzelliklere iyi ki varsınız ecem hayırlı kandiller dualarınız hayırlara vesile olsun inşallah..:) sevgim saygım selamlarımla..
Amin.Bu mübarek gecenin önce ülkemize,milletimize ve tüm islam alemine hayırlar getirmesini diliyorum.Ülkemiz de dahil tüm islam aleminin aleminin başındaki FİRAVUNLARDAN kurtulmasına vesile olsun inşallah.Selamlar,saygılar.
Allah engin ve derin yüreğinizi bizlerle birlikte selamlasın.İnanılmaz güzellikte ve derinlikte bir şiir kaynağına has ve güzel. Ey Rahman'ın Habibi, Ey muhabbet kaynağı! Cümle aczin koynunda, Hastaların tabibi,
kandiliniz mübarek olurken gezegenimizde zulüm altında perişan ümmete elimizi uzatmayı,bütün insanlığa karşı dini vazifelerimiz yerine getirmeyi de ihmal etmemeliyiz. sanki bu kandiller şişkinliği alıp bizi saflaştırıyor gibi geliyor bana... uykumuz geliyor mu ne? kılçığımız çekiliyor içimizden de farkedemiyoruz sanki... hep kutlama ve ağlama modundayız... ayağa kalka ve hakkı arama zamanımız gelemeyecekmiş gibi yağ kuyruğunda bekler gibiyiz.. selam ile.
Amin, cümele ehli islamın kandili mübarek olur inşAllah... Mana deriniği ile kaleme almış olduğunuz bu eseri okudukça dua eder gibi hissettim kendimi...Rabbim kaleminize ve ihlaslı yüreğinize zeval vermesin, dualarınız makbul ve kabul olsun... Ve o ihlaslı dualarınızda bu kardeşinizi de anmanızı istirham ederim.... Allah'ın selamı üzerinize olsun... Saygı ile....
Bir avuç Müslümanın kalbi sana meyletti/Mekke’nin müşrikleri imân önünde setti Allâh’ın sevgilisi habîbine ulaştı/Kırıldı hep hayâller gözyaşı seldi taştıCennet’in en âlâsı mekânındır yâ Ahmed/Fakir bir komşun say da etme sakın bizi red Hayırlı kandiller.Yüreğinize saygılar.Selam ve dualarla kalın.canım bacımmm
SAYGILARIMLA