Usulca yürü çamurlu yolları Sıçramasın üstüne başına buranın mırrıkları Yılkı atlar gibi yularsız mı çıktın, evden dışarı Yollar kaygan atla ve geç, sorma yeni soruları!...
Avucumdan nice yılanlar kayıp gitti, Bir ömrün baharında iliğime zehrini verdi, Zaman zaman derken,bakışlarım köreldi Gelecek yıllar bana ömrümü geri verir mi ki!...
Utanmaz bakışların, uslanmaz vatanı, Yaram derin, bu baş taşıyamaz bunca acıları Yıllara yenilmeyen umutlarım ağır yaralı, Ey zaman! geri ver hayatımdan çaldığın umutları!...
Rüyalarım yalan, gerçeğim yalan,yalan etti bunlar beni Deldi geçti hücrelerimden beri tüm yüreğimi, Anılar arasında bir yalan,rüzgar gibi gelip geçti Ondan kalan hatıra,şu iki metrekarelik kabri!...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YILKI ATLAR GİBİ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YILKI ATLAR GİBİ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şiirde yılkı atı tabiri kullanılmamalı kanımca çünkü yılkı ; yabani at demek zaten..ya da yabani at sürüsünün lideri konumundaki at da denmiştir anadoluda..
Çok teşekkür ederim sevgili dostum gösterdiğiniz ilgi ve alakan dolayı..."Yılkı at" ifadesi için yaptığınız yapıcı eleştiri için şükranlarımı sunuyorum...Tek başına yılkı kullanıldığı zaman başıboş,vahşi,ipsiz sapsız dolaşan anlamında olur dolayısı ile ikisinin birden kullanılması atın yabaniliği anlatır,bu da böyle yazılırsa sakıncası olmaz gibi gelmişti bana,ama hatırlatmalarınız için çok teşekkür ederi,slm.
Anlamlı bir şiir düştü gönlüme bugün içinde inci sözler duruyordu yüreğinize sağlık yorumlarken ayrı bir tat bıraktı yüreğimde sevgilerle dayıcım Allaha emanet olunuz
şimdi at atı olmamalı...yabani at atı olmamamlı..
duygusal..