Saatin her sabah yabancıladığım Sesi çalıyor odamın her köşesinde, Akşamdan kalma direnişim boy gösteriyor Yine her sabah mutlak yokluyorum Yatağın bir bölümünü, Yoksun yine..
Bir bardak kahve diyorum Getirir beni kendime, dolduruyorum Hep yaptığın gibi Bir yudumla açılışı yapmanı bekliyorum İçemeden soğuyor..
Dolabımı açtığımda her biri ‘’ben değilim’’ dercesine bakıyor sanki Eşleştirmeye çalışıyorum Arkadan sesin yükselsin yine ‘’şu ikisi’’ deyip göster bana Demiyorsun ya, ne giysem yakışmıyor..
Biliyor musun? Alttaki eczacı teyze de Gittiğini söylediğimden beri artık selam vermiyor. Gelemiyorum kendime ve Gidişinin bedeli çok ağır geliyor..
Yolda ilerken defalarca bana gelişini görüyorum Yaklaştıkça nasıl sana benzemediğini anlıyorum Bir kendimi, halimi anlayamıyorum ya Birde beni şu hale koyan seni..
Uzun geliyor kış günleri, çok sıkılıyorum İş arkadaşlarım yemeğe beni de davet ediyorlar Kafa dağıtmak değil mi mesele, gidiyorum Bir benim yanımda duran sandalye boş Sol tarafıma dönemiyorum..
Evde her şey bıraktığım gibi, samimiyetsiz Senin elin değmemiş yine, anlıyorum Mutfaktaki yemek küf tutmuş günlerdir Umrumda mı? Soğuk yatağıma tekrar uzanıyorum
Ve Saatin her sabah yabancıladığım Sesi çalıyor yine..odamın her köşesinde..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
*-_-* Yoksun Yine *-_-* şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
*-_-* Yoksun Yine *-_-* şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Uzun geliyor kış günleri, çok sıkılıyorum İş arkadaşlarım yemeğe beni de davet ediyorlar Kafa dağıtmak değil mi mesele, gidiyorum Bir benim yanımda duran sandalye boş Sol tarafıma dönemiyorum..
GÖNÜL DOSTU KALEM MERHABALAR ; ZEVK ALARAK OKUDUM ...ANLAMLI BİR GÖNÜL PAYLAŞIMIYDI..YÜREĞİNİZ VEDE EMEĞİNİZ HEP VAR OLSUN..KUTLUYORUM..SELAM VE SAYGIMLA.
O'nunla mutlu olur kalp.
O'nunla rahat nefes aldığını hisseder can.
O'nunla hayat çok güzel.
Evet.