Bulanık sularda yüzüyorum hep. İçimde dinmek nedir bilmeyen kanayan bir Yar’a. Bir de Beyin hücrelerime Tebelleş olan Anılarımız. Penceremden içeri sızıyor Meltemli Rüzgarlar Hummalı Gölgen iz düşürüyor perdelerime,habersiz. Sen kokan ümitlerimi, Pamuk ipliğine bağlıyorum, ilmek ilmek. Yokluğuna Deva bulamamıyor hiç bir Tabib .Ne de bir Vakit Takvimler bildiğini okuyor,dolu dizgin, Aylara,Yıllara. Süregelmiş yokluğun felaketim oluyor,düşman belliyor acz gençliğimi. Zaman akıyor ,yokluğun zulmet edip ,kaplıyor içimi her gece. Gönlum kabuk başlamış,ellerimde kelepçeler Kimseleri almak istemiyorum hayatıma. Tatlı bir belam olmussun ,defedemiyorum ,Seni Odam anadan üryan, Gözlerim kapalı Aynalara,Gözlerim sensizle mükedder . Dilim lal,sözlerim kelamsız .Sessizliğe her uyuyuşumda. Hatrımdaki Sözlerin anahtarım oluyor,ruhundaki divane gönlüme. Sevdan sabahlarımın nuru oluyor her uyanışımda. Sen Her gece beni bekliyorsun ,gökkubede Kura kura küf kokuyor afilli hayallerim Ben Seni daha çok istedikçe yağmurlar akıtmıyor yaşlarını,üzerime Küsüyorum zavallı su damlacıklarına.
EY GÖNLÜMÜN USLANMAZ SEVDASI !
SEVDİĞİM , Riya yoktur özümde.Sanma ki Nefs’ım Sevdama galib. Firakınla kavruluyor içimde bahşettiğin bu Har_ı Aşk . Zemheriye gecelerim fanidir. İmbat yelleri eser, düşlerime sen düşünce.Üşüdüğümü hissetmiyorum. Sırtlarım hüznümü omuzlarıma , Giderım terketmeye kıyamadığım zulmüne Görüyor musun Sevdiğim ? Prangam bile yok,ayağımda , Yokuşlarına çıka çıka eskittim ya . Uğruna, bile bile yine yürürüm ,Ateşe,yalınayak Ama sensiz,Yine sensiz.Ne kaybederim . Ne kaybettim ki sevdiğim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
D İ 'V A N E N İ M şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
D İ 'V A N E N İ M şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
içimde büyütüğüm çocuksu sevda sevgi hayal okuyup öğrendiğim saygı gerçek hayatla uyum içinde değil, yüzleşimce anladım aşk maşk hepsi hikaye, her insan bir bekletninde ... hani sevmek beklentisiz sevmekti kocaman yalan mış yüzleşince anlıyorsun sözcükler cümleler kelimeler dizilir sıra sıra yüreğe girmek için oysa kimi yalan kimi gerçek tıpkı sonbahar gibi, şıkır şıkır yapraklar savrulur kışa işte öyle yüreğimde aşk sıcakta senin yüreğin de kış uyumsuz bir hayat bizim ki, el ele yürümek kıyamette bile vaad edemicem bişe valla güzelim seni sevsemde uğruna canım acısada , sırf elini tutmak için yalan dilimi döndermem bir kere bile ben açık söyledim durumu mu beni seversen böyle sev seversen sana cennetim sevmezsen veda da ermem dalikanlıca kaderdeşim
Estafullah Nazlım Yüreklerimiz bir olsun Can şairem o yeter.Ben de her zaman bulunamıyorum Bulundukça uğruyorum sana. .Sende çok seviliyorsun Şekerparem Guzel gonlun varolsun:)
Senin gibi yüreği güzel birirnin sayfasına gelmek benim için şerefftir canım.. Lakin Kusuruma bakmayasın her zaman gelemiyorum... Malum net başına geçme imkanın pek sık olmadığı için.. fakat o nacizane şiirlerini de okumayı es geçmiyorum... Seviliyorsun her daim unutma emiii ;))
Yüreğimizin yaşlı sedirlerine korkuları çağırırız en çok, kanayan gönlümüzün gözbebeklerinden süzülerek ömrümüze akar aşk. Mor dağların rüzgârı okşar saçlarımızı ve sevdadır eğirdiğimiz yaşam kirmeninde. Dilimizin ölçeğine anlam doldurur, umudun yaylasında umut besleriz. Hangi zincir tutkumuzu ve nutkumuzu bağlayabilir ki, biz canhıraş çığlıklardan bile mutluluğu dirhem dirhem süzeriz. Tebrikler.
günümüzün leylası mecnununa yakarışı gibiydi şiir başka söze gerek varmı bilemedim son olsun aşkın narına yanmalar dileklerimle sevgi selamlarım kardeşime