Bir hayat kervanının Ölüme en çok yakışan acemi ip cambazıyım. Hayatla ölümün kesiştiği ince hattın tam ortasındayım .
Ölümkokuyor yalnızlığım . Bedenime sinmiş ,ruhuma haczetmiş kokusu. Simsiyah,Korkunçluğa gebedir gölgesi. Karşısında Biraz Sadi, biraz ödletçedir halim.
Ölüm kokuyor hayallerim , Bedenime sinmiş sevdan,ruhuma haczetmiş kokusu Ateş_fam’dır rengi Biraz kırgın biraz da sitemliyim kaderin karşısında.
Zamansız itelendiğim bir ucurumun kenarına Yine Zamansız ,yalnızlığın dibini boyladım. Düşmeden,kucakladım ölümü kollarımda. Yalnızım, Sersefil viraneyim ,ucurumun en kenarında Kadere kan kusuyorum yaban yalnızlığımda.
Avazımı Bir ben bir dağlar işitiiyor Öksüz kalmış kırlangıçlar Bir de bana benzeyen ,yağmuru bekleyen Gelincikler. Tutunmak istediğim ne varsa,tutamıyorum ... Kadrim hiç birşeye yetmiyor ,tek başıma.
Gelmiyorsun ,, Ne ellerin uzanıyor kahpe yalnızlığıma Ne silebiliyor ellerin ,yanaklarımı eriten gozyaşlarımı. Ne de içimdeki kor küle dönüyorzamanı içine alan bu yalın, karmaşada.
Kefene sarımadılar Tabuta konmadım Toprak sinmedi Çürümedi henüz Bedenim Ben Hergün yokluğuunn Girdabında Mezara girmeden zaten Ölüyorum ,Sevdiğim Gel , Sorgusuzca, düşünmeden ... Gel Sonumuzu gözealmadan Gir yeniden ,yokluğunda bahşettiğin, ışıksızbu Dünyam’a Beni bir tek sen,döndürebilirsin bu kahpe hayata. Umutlarımın adı Güneş ’ti bir zamanlar Parıltısız güneşimizi geri getir dünyamıza,yeniden Gelişinle gelsin herşey, SEN BU KEZ yeter ki GELL.
Zaman öyle tez geçiyor ki sevdiğim , Büyüyorum ... Daha çok Büyümeden Gel Yarınlarıma. Bir yanım hala çocuk ki sevdiğim . Gülerken Bir yanağımda hala çocuksu gamze açarken Bir gözümde hala çocuksu masum bakış ışıldarken Gel, Solan Gözlerim eskisi gibi baksın ,Kurumuş yureğim eskisi gibi atsın Avuçlarımda hala güllerin kokarken Gel Aşkım .
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
U M U T şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
U M U T şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Deniz gibi uçsuz bucaksız görünen şu eşsiz manzaraya bakmıyorum ben güneş kadar yakıcı bir ateş olsanda sen ruhunda çiçeklerden oluşan yüce bir taç yaprak ile sana hayran o kadar çoktur ki; belki bu sözlerim sana etki bile etmesede yinede tatlı bir selam ederim güzel insan.Umut Olmasa Yaşayamayız Zaten Katre Her şey Umuda Öyle Bağlı Ki; Yaşa Ve Hisset Hepsi Umut Kokar,Umudun Bittiği Yerde İnsan Yaşayamaz Bence Sen Hala Umut Umut Diye Boş Yere Üzme Ve Üzülme Hayatın Gerçekleri Umudu Hepsi Tükense de Gerçek Umutlar Asla Ölmez Bunu Sakın Unutma Hayatta En Değerli Olma Şansı Bir Kere Verilir.Kimi Kaybeder Kimi Kaçırır Treni.Biz Bekleriz Oysa Ki; Manevi Hayatımızı;Ve Onunla Yaşamaya Öyle Alışmışız Ki; Kırsak;ta Biz Gerçek Dostlar Kırılmayız. İncil tildikse de Nedeni Vardır Elbet Bekleriz Sebebini,Sana da Dönecektir O ki; Lakin İş İşten Geçecektir.Gayri; Bazen Birbirimizi;Yinede Biz Biliriz İçimizi; Sevgilerle Yeni Hayatta Buluşmak Ümidiyle.Güzel İnsan....Umudu Unutma.Umutla Yaşaman Dileğimle.Süper Ötesi Şiirin Hiç Yazmayı İstemediğin Cümlelerle Dolu Karalar Bağlamış,Ölümlerden Bahseder Olmuşsun, Üzülme Üzdün Bizi Yine...Sevgiyle Yaşa..
düşündümde hayatımda hiç ölüm kokmayan bişey olmaış benım.o kokuyu hıssede bılen varmı bılmem ama ben bazen hıssedıyorum.Sorarlarsa gercektende ölümün bi kokusu var
Kefene sarımadılar Tabuta konmadım Toprak sinmedi Çürümedi henüz Bedenim Ben Hergün yokluğuunn Girdabında Mezara girmeden zaten Ölüyorum ,Sevdiğim Gel , Sorgusuzca, düşünmeden ... Gel
hüzün yumagı düşmüş duygulardan gönül sesiniz hiç susmasın
biraz deil hatta çok isyankar ama duygu yükü içten tabiri caizse yürekten begenerek okdugum bir şiirdi kutlarım kaleminiz daim olsun sevgi ve saygılarmla...