Seni özlemeyi,sensiz yaşamayı,sensiz düşlerimi Yanımda olmayışını bile seviyorum. Duyguların bugüne kadar seni inandıramasa da SENİ SEVİYORUM!
Sesini duyduğum o ilk saniyeler Tanıştığımız o ilk dakikalar Ve seni seviyorum dediğim o ilk gün Bugüne kadar yaşadığım ve bundan sonra yaşayamıyacağım anılarım olarak kalacak. Biliyormusun göz yaşlarımda bile seni seviyorum. Yaşattığın duygular için seni seviyorum Haykırmak istiyorum seni sevdiğimi kalabalıklar içinde herkes duysun ve gıpta edip baksın diye. O güzel yüreğinde yer almak Ve kollarına atılıp hıçkıra,hıçkıra ağlamak istiyorum. BEN SENİ SEVİYORUM!
Söyle bana ne olur; Sana zarar gelmişse sevgimden, Canın acımışsa eğer varlığımda Ölürüm o zaman daha iyi. Senin için ölüm şereftir benim için İnan korkmuyorum seni sevmekten. Beni ben yaptığın için, Aklımı başımdan aldığın için, Güzel anılar paylaştığımız için, Beni yannızlıktan kurtardığın için bir kez daha SEVİYORUM SENİ!
Kilometrelerce uzakta da olsak ikimiz Eminimki aynı havayı soluyoruz Aynı yıldızlara bakıyoruz Aynı güneşle uyanıyoruz. Geceleri ise aynı duygular içerisinde ve aynı anda iyi geceler diyebiliyoruz hayallerimize. Yatmadan önce karanlık sokaklara ve gökyüzündeki yıldızlara o’nu seviyorum diyebildiğim için, Düşlerimde her gece seni görebildiğim için, Şükürler olsun ki ALAH’a SENİ SEVİYORUM! Sevmekten de korkmuyorum.
Hatırlıyormusun söz vermiştik birbirimize Beraber gülüp,beraber ağlayacaktık Tatlı anılarımızı,acılarımızı paylaşacaktık. Kâbuslarımızda olurdu bazen bizim; Bizi birbirimizden ayırmaya çalışan, Şimdi ise sadece hayallerimiz ve düşlerimiz. Yine de yıllarca seni düşünmeme sebep olduğun için SENİ SEVİYORUM!
Duy beni ne olur! Her geçen gün daha çok bağlanıyorum sana Bu şiirler le seni üzdüğümü biliyorum ama inan ki elimde değil. Üzülüyorsanda seni sevgimle üzdüğümün farkındayım Şükür et-ki sadece seven bir yürek yüzünden üzülüyorsun. İyi olduğunu bilmek bile bana yeter. SENİ ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUM! İLK GÜN GİBİ AKLIMDASIN...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İLK GÜN GİBİ AKLIMDASIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İLK GÜN GİBİ AKLIMDASIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok teşekkürler sayın ASLAN . Biraz geç cevap veriyorum ama kusuruma bakmayın af buyrun lütfen. Yaklaşık bir aydır girmiyordum siteye. Beğenmenize sevindim sağolun. Sağlık ve afiyet dileklerimle selâm ve saygılar.A.E.O...
Sevmek Allah vergisi, Nereye baksan ordan gelir sesi, Bakışırkn gözgöze hissedili o nefesi, Sev ki hemde çok sev sevenler güzel yaşar. Değerli Ustam, Çok güzel bir sevda şiiriydi. Tebrik ederim...
Estağfurlah usta ne kelime Hakan bey biz daha çırak bile olamadık sizlerin yanında. Şeref verdiniz değerli katkınız ve yorumunuz için çok teşekkür ediyorum.Onur duydum efendim. Süreli takibiniz,ilgi ve alâkanız beni son derece mutlu ediyor sağolun. Allah'tan sağlık ve afiyet dileklerimle birlikte, selâm ve saygılar...
Duy beni ne olur! Her geçen gün daha çok bağlanıyorum sana Bu şiirler le seni üzdüğümü biliyorum ama inan ki elimde değil. Üzülüyorsanda seni sevgimle üzdüğümün farkındayım Şükür et-ki sadece seven bir yürek yüzünden üzülüyorsun. İyi olduğunu bilmek bile bana yeter. SENİ ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUM! İLK GÜN GİBİ AKLIMDASIN...
Aşk her daim kavuşmak değildir, uzaktan da sever insan acısı versede razıdır seven yürek o acıları çekmeye, ama yine de gönül sayılı ömrü birlikte tükenmeyi diler. duygularınıza seven yüreğinize sağlık. günümüzde böylesi sevdalar çoook az yaşanır. tebrik ediyor daimi başarılar diliyorum değerli dost yürek saygımla.
Teşekkürler sayın YILMAZ şeref verdiniz . Sürekli takibiniz ve bu içten gelen güzel yorumlarınız beni sevindiriyor. Ara sıra da olsa birşeyler karalamaya çalışıyorum ama ne derece iyi veya kötü oluyor hiç farketmiyorum aklıma geleni düzenleyip yazmaya çalışıyorum yoksa pek anlamam şiir yazmaktan.Bu kadarını da siz ustalarımın güzel yorumlarınız ve teşvik edici sözlerinizle becerdim.Başarılı değilsem de lütfen kusuruma bakmayın. İyi olduğunuzu umaraktan size sağlık,afiyet ve uzun ömürler diliyorum. Baya zaman geçti ama bugüne kısmetmiş; yeni yılınızı da en içten iyi dileklerimle kutluyorum .Hayırlı ve uğurlu olur işallah. Selâm ve saygılarımla.A.E.O...