gökyüzünde sakindir hayat tiki ağaçlarının uzantısıdır bulutlar en hoyrat çığlıklar alev kuşlarının cıvıltısıdır aşklar da din dil ırk ayrımı yoktur sevgili ve bütün nehirler asil akar...
.......im
senle biz nesli tükenen cherokee kabilesi kadar az asırlardır aynı yerde çömelen dağlar kadar sessiz-iz coşkusunu yitirmiş adımlar kadar durağan bataklığı kurumuş kurbağalar gibi cılız... kayıp kentlerin mor ötesi ışıklarında palazlanan gölgeler kadar da uyuz-uz yani uzar gider bu kadar-lar...
şimdi satırları okurken usturuplu bir küfür sallasan da bilirsin aynalar sadece görür- duymaz
...ım
her aşkın görünmez katili şüphe... bizde kuşkular ayağımıza dolandığında, ilk birbirimizi suçladık sonra kırıldık döküldük bu sevda kanatlarımıza kurşun gözlerimize demir perde...
za man la uçurulmayı özleyen uçurtmalar sandıkta havalanmayı bekleyen mendiller gibi sarardık solduk elendik belendik tozlu yıllara...
s a v r u l d u k -vazgeçtin sen vazgeçtim ben-
......
yeryüzü yaşayan ölüler cehennemi kan şerbetiyle şekerlenen vampirler ateşle barutla zenginleşen, açlıkla sınanan ülkeler elleri yüzleri dağılan, bacakları kopan çocuklar...
işte bu yüzdendir ki... aşk-ın zilleti, sevdanın külfet-i ağır
insanlığın emeklemeyi bile beceremediği dünya da aşkyalan! sevdayı dillendiren şairler şiirler... züleyha ve yusuf olmaya çalışan adem ve havva-lar yalan
doğru yoldayız sevgili aşka yenilmeyecek kadar kutsal yüreklerimiz ah! bir de seni özlememeyi becerebilsem
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞK YALAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞK YALAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bütün aşklar tatlı başlar... Birbirlerinin bitanesi olurlar... Aldatmalar,yalanlar,aldanmalardan sonra gitmeler... Gitmelerin yıkıntılarında bu feryatlar başlar... Gitmesiz sevdalara... Ve o güzel Yüreğinize selam olsun.. Harika dizelerin kalemini kutluyorum... Saygıyla.....
aşk yok derken bile , yalan derken bile ....tüm hayat sürecimiz bu kavrama odaklı . esma'yı kapsayan sihirli kelime aşk .erkek ve dişi yaşamını insan yaşamına indirgersek , yanılgıdayız deriz . aynayı güzel kullanmanızdan bu ayrımı yaptığınız belli . yalan olan dünya yaşamı denen maddesel yaşamdır diyorsunuz .bu ortamın aşk kavramı ise sığ ve yalan olan o ayrımını güzel anlatmışsınız bence. sevgi saygıyla yani aşk'la kalın hep....kutlar esenlikler dilerim.
"doğru yoldayız sevgili aşka yenilmeyecek kadar kutsal yüreklerimiz ah! bir de seni özlememeyi becerebilsem,,
...
Aşkı yok saymak istiyor kalp; ama o da biliyor aslını... Aşka kim galip gelebilmiş ki... Yusuf mu, Kays mı, Ferhat mı, Aslı mı vs. tüm tutulan yanan kalpler... Yusuf'un Züleyha'ya olan aşkı vuslat ile son buldu malumumuz. Aşk ne derin bir konu... Yaratılış sebebi, tasavvufun içinden çıkılmaz konusu... Onun sularında boğulmak değil, o sularda yüzmek en güzeli olsa gerek.
Savaş yerine aşk kaplasa dünyayı her yer çiçek olur; zira seven kalpler zaten savaşmak istemezler. Kapkara kalplerde aşkın kırmızılığı ne gezer...
Şiirin başlığında kinaye gördüm; aşkın gerçekliği daha ön plana çıkıyor satırlarda, bahusus son kısımda...
Teşekkürler şiire...
( :) e v g i l e r . . .
( .) a y g ı l a r . . .
================================================== e d i b / a h me t
uçurulmayı özleyen uçurtmalar
sandıkta havalanmayı bekleyen mendiller gibi sarardık solduk
elendik belendik tozlu yıllara...
s a v r u l d u k
-vazgeçtin sen vazgeçtim ben-
-------------------------------------------------------------
Bütün aşklar tatlı başlar...
Birbirlerinin bitanesi olurlar...
Aldatmalar,yalanlar,aldanmalardan sonra gitmeler...
Gitmelerin yıkıntılarında bu feryatlar başlar...
Gitmesiz sevdalara...
Ve o güzel Yüreğinize selam olsun..
Harika dizelerin kalemini kutluyorum...
Saygıyla.....