Adı mı duydunsa Uyandığın içindir. Gözlerim bir güler,bir ağlar Gülüşümü duydunsa Duygulandığın içindir. Son defa saçlarına dokunan vardı ya Şaşırdığın hani düşlerinde, Hoşuna giden sokuluş Hafif poyraz Kurutan dudaklarını,kızıl ateş ötesinde O benim işte SON RÜZGÂR !...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SON RÜZGÂR... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SON RÜZGÂR... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirinizin başlığı son rüzgar olsada mısralarınız hiçte öyle göstermiyor ateş saçıyor sıcaklık yayıyor seslenişinizde Ömrümüzün son demi sonbaharıdır artık desede şarkı bizler ruhu hiç büyümemiş çocuklarız:)
Şiirler ne kadar okunup değerlendirilirse o kadar güzel olur. Aynı zaman da yazana da bir anlamda teşviktir. Bu nedenle sayfamı ziyaretinizden Şeref duydum sayın HİCRAN. Yorumunuz benim için gerçekten değerli teşekkürler ediyorum.
Kurutan dudaklarını,kızıl ateş ötesinde O benim işte SON RÜZGÂR !...
O sevda rüzgarı hep essin inş son olmasın sevgiyle dokunuşlar, hüzün saklı dizelerde ,şiirlerde kalsın, mutluluk yolunuz yoldaşınız olsun inş değerli dost yürek.tebrik ediyorum yüreğinize sağlık daimi başarılar diliyorum sağlıkla mutlulukla kalın.
Bende size sağlık ve mutluluklar diliyorum değerli dost yürek. Sayfama Şiirlerime göstermiş olduğunuz ilgi ve alakadan onur duyuyorum. Her daim dostça şeref veriyorsunuz teşekkür ediyorum. Kendinize iyi bakınız. Sağlık ve afiyet diliyorum. Selâm ve saygılar...
Adı mı duydunsa Uyandığın içindir. Gözlerim bir güler,bir ağlar Gülüşümü duydunsa Duygulandığın içindir. Son defa saçlarına dokunan vardı ya Şaşırdığın hani düşlerinde, Hoşuna giden sokuluş Hafif poyraz Kurutan dudaklarını,kızıl ateş ötesinde O benim işte SON RÜZGÂR !...
güzel di gönül sesiniz susmasın kaleminiz saygılarımlasınız
mısralarınız hiçte öyle göstermiyor ateş saçıyor
sıcaklık yayıyor seslenişinizde
Ömrümüzün son demi sonbaharıdır artık desede şarkı bizler
ruhu hiç büyümemiş çocuklarız:)