Bak ne diyorum biliyormusun Tanyeri ağarırken aç bütün pencereleri, derin bir nefes al. Çık balkona seyret güneşin muhteşem doğuşunu Uzaklardan gelip bir güvercin konacak omuzuna En güzel halinle gülümse ona.
Neden mi? Çünkü benim yüreğimi getirdi sana Al onu ellerine öp dudaklarından,sonra yasla göğsüne Dinle bak yüreğimi sana kavuşmanın heyacanıyla nasıl da çarpıyor. Bilki o an ben seni düşünüyorum.
Sakın heyacanlanma; Eğer heyacanlanır da bir ürperme gelirse üzerine Bir sıcaklık hissedersen teninde Ve gözlerin kararıyor,vücudun geriliyor ise Aman şağıya düşeyim deme. Hemen gir içeriye bak saat kaçı gösteriyor İşte o an ben seninleyim.
Dökülsün dudaklarından en güzel aşk ve sevgi sözleri Mırıldan en muhteşem aşk şarkılarını Çünkü ben o saat’te Seni seviyor ve seni yaşıyorum. Hayalde olsa at kendini kollarıma,sarıl boynuma Ama ne olursun hiç bırakma!...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HİÇ BIRAKMA!... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HİÇ BIRAKMA!... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Düşündükçe pencereler açılacaktır, Acılan pencereden size olan sevgisi saçılacaktır, Onların tümünü beyaz güvercin toplar getirir, Aşk ömür boyu böyle karşılıklı kalacaktır. HakanKURTARAN Tebnrik ederim. Saygıyla ...
Harika bir şiir yazmışsın kardeşim.Bir pınarın kaynadığı kaynaktan çağlayan su sesi gibiydi.Hele beni bırakma deyiyler,adeta gönüldeki sevgiyi göklere haykırıyor sanki.İnşallah gerçek sevdiğiniz yanınızdadır ve o sizi asla bırakmayacaktır kardeşim.
LEYLA Bu akşam rüyamda Leyla'yı gördüm Derdini ağlarken yanan bir muma; İpek saçlarını elimle ördüm, Ve bir kemend gibi taktım boynuma Bu akşam rüyamda Leyla'yı gördüm.
Leyla...Ela gözlü bir çöl ahusu Saçları bahtından daha siyahtır. Kurmuş diye sevda yolunda pusu Döktüğü gözyaşı, çektiği ahdır. Leyla...Ela gözlü bir çöl ahusu.
Bir damla inciydi kirpiklerinde, Aşkın ızdırapla dolu rüyası Bir başka güzellik var kederinde Bir başka alem ki ruhunun yası Sessiz incileşir kirpiklerinde...
Acılan pencereden size olan sevgisi saçılacaktır,
Onların tümünü beyaz güvercin toplar getirir,
Aşk ömür boyu böyle karşılıklı kalacaktır.
HakanKURTARAN
Tebnrik ederim.
Saygıyla ...