Biliyorum, beni sende çok seviyorsun O yüzden yazdıklarımı okurken, Beyninden geçenleri anlamıyor,o an dağılıyorsun. Aptal olduğumu düşünüp sadece gülümsüyorsun. Hâtta diyorsun ki; Arayıp şunu anlatsam halimin nice olduğunu,anlarmı acaba ?
Meselâ her gece beni düşlerinde görmekten tükendiğini, Gözlerinin uykusuzluktan şiştiğini, Ellerinin vücuduma,dudaklarının,dudaklarıma her dokunuşunda Terler içerisinde uyandığını, Başını yastık yerine omuzuma koyup Tekrar derin düşlere dalıp gitmek için her şeyi verebileceğini, Anlıyor olabilirmiyim .
Benden başka kimseyi istemediğini, Hergün o yapmacık neşeli hallerinle Hayat nasıl geçiyor diye sorulduğunda Nasıl olsun,iyi gidiyor diyerek geçiştirdiğini, Bunu söylerken bile içinde fırtınalar koptuğunu Çevrene hissettirmesen de Çoğalan özlem duyguları yüzünden eriyip bittiğini, Ben; Anlamıyor veya hissetmiyor olabilirmiyim acaba ?
Hoşçakal iyi yürekli insan dediğim zaman Günlerce ağlayıp,üzüldüğünü, Kaybetmekten korktuğunu Canınla,başınla beni özlediğini, Gel yapma ver artık şu yüreğini Yüreğime kitleyelim desem , ellerinle vereceğini. Fakat daha sonra boşver canım Nasıl olsa hiç gelmediki diyerek geçiştirdiğini.
Oysa; Deliler gibi sevdiğini anlar gibiyim Hadi şimdi sen söyle bakalım . ...................YANILIYORMUYUM !...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YANILIYORMUYUM... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YANILIYORMUYUM... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hani insan ne istiyor, nasıl hissediyorsa, onu yazar ya... Arkasından da *Ahhhhh, keşkeee* diye diye... Ha işte öyle bir şeydi. Hayal etmesi bile hoş olmalı. Ne demeli efendim? Bize kutlamak düşer. Takdirlerimle...
Yanılmazsın Hocam Mutlaka seviyordur, Özlemle hasretle seni bekliyordur. Kadınlar erkeklerden atılım bekler, Sonra erkeğinin her zaman sözünü dinler. HakanKURTARAN Tebrik ederim Hocam. saygıyla ...
Vallahi bialemsin hocam ya ,ilham nasıl geldiyse o an öyle yazdım işte.Maksat neşemiz yerine gelsin başka türlü vakit geçmiyor geceleri. Beğenmenize sevindim eh başka ne diyeyim işallah sizin dediğiniz gibidir fakat hiç öyle olduğunu zannetmiyorum.Bir adım değil belkide bin adım oldu ama yine nafile ne yaparsam ,yapayım olur görünmüyor.Anladım ki artık mezara kadar böyle tek taraflı sürecek. Ya vallahi başınızı ağrıttım sabah,sabah kusura bakmayın .Şeref verdiniz ziyaretinizle çok teşekkürler. Selâm ve sevgilerimi gönderiyorum saygılarımla.A.E.O...
Oysa;
Deliler gibi sevdiğini anlar gibiyim
Hadi şimdi sen söyle bakalım .
...................YANILIYORMUYUM !...
BİR YAŞANMIŞLIĞIN HİKAYESİ GİBİ DİZELER .SEVEN SEVDİĞİNİ TANIR, HAKKINDA ELBETTE YANILMAZ ,YANILMADIĞINIZA İNANIYORSANIZ SEVGİNİZDE DEVAM EDİYORSA YAPMANIZ GEREKENİ YAPIN DERİM ÇÜNKÜ SEVGİ HER ZAMAN BULUNMUYOR TEBRİKLER DEĞERLİ DOST YÜREK HOŞ GELDİNİZ TEKRARDAN DUYGULARINIZA SAĞLIK BAŞARILARIN DAİM OLSUN SELAM DUALARIMLA.