Her ne kadar sevmeyi biliyor ama ifadede acemi olsam da, Dert benim yoldaşım olmuş,dert çekme de ustayım, Soranlara iyiyim desem de,içten içe gerçekte hastayım, Derdime çare olmayacak geçen zaman,ağlasam da, Seni bir daha göremeyeceğimi biliyorum,o yüzden yastayım.
Ölüm bir kurtuluş,ölürüm ölürsem kurtulurum sandım, Zaman her şeyin ilacıdır ,derler.Bende buna kandım. Seni alıp giden vefasız otobüse gizlice uzun uzun baktım, Hayat bir yap boz ,insanlar yapmacık, insanlıktan yoz, Sığınacak bir limanım yoktu.Kızdım tüm gemileri yaktım.
Sen yaşama sebebimdin,arkadaştın,dosttun,candın,kandın, Yoksa beni düşünerek, bu dert beni öldürü mü sandın . Eğer aklın ererde ,bir gün sende beni baba diye ararsan, Beni kendin de bulmak için ,eşe dosta beni sorarsan Yerim yurdum belli, AFYON’un savran kasabası yaşıyorsam, Gelirde evde bulamazsan, uzaklarda arama az ilerdeki kabristan.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ADRES DEĞİŞİKLİĞİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ADRES DEĞİŞİKLİĞİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çok teşekür ederim yorumunuz için sevgi ve dualarım tüm samimi duygu ve düşünceli insan ve şiir dostu insanlar için
Acaba daha bilmediğim söylemediğim ,hangi aşkı yazsam, Aşk yazmakla da yaşamakla da bitmez,aşk fışkırıyor nereyi kazsam Sakın biter demeyin onbeş asırdır bitmemiş Allah aşkı peygamber aşkı, Daha çok yazardım bu aşkı, beni benden aldı, kağıdın kaleme aşkı kaldı.
çok teşekkür ederim, bazen şiirsel veya edebiyat kurallarına uymasada yaşanan duygularını yazınca ve dönüp bakınca vay şiir gibi hayatım olmuş diyor insan yorumunuz için tekrar teşekkür ederim .....
degerli kalem sevgi ve dua ile...