Dertlerim derya olmuş,sığmaz ruhum için de, Bazen çok sıkıştırıyor,kalbimi durduracak biçim de, Sen bu dertlere film mi çekersin, ilaç mı yazarsın ney, Ne yaparsan yap.Ama önce bir derdimi sor Doktor Bey.
Bana sorarsan bir şikayetim yoktur,benim hayattan, İçim de iki yüzlülük yoktur , ayıramam tazeyi bayattan, Sen bu dertlere rapor mu tutarsın, tutanak mı yazarsın ney, Ne yazacaksan yaz.Ama önce bir derdimi sor Memur Bey.
Getirdiler beni senin karşına,davacıymış benden birisi Benim sözüm yok,hakkımda söylenenlerin teferruattır gerisi, Kalem senin elinde, salarmısın ,kırarmısın kararın ney, Ne diyeceksen de.Ama önce bir derdimi sor Hakim Bey.
Biraz acele et yetişmem gereken bir buluşmam var, Yıllarca kaçmaya çalıştığım BİR hakikâta kavuşmam var. Direksiyon senin elinde,sürer misin arkamdan söver misin ney, Ne eyleyeceksen eyle. Ama önce bir derdimi sor Şoför Bey.
Selamünaleyküm hocam, geldim yanına tahta bir at’ta, Artık gönlüm sûkut buldu, arayıpta bulamadığım hayat ta, Ben gidiyorum artık,arkamdan dua mı okursun Kuran’mı ney, Ne okursan oku. Bir şey sorma MÜNKEREYN soracak zaten İmam Bey.
Sefil geldim sefil giderim.Adım çıkmasın Bey Efendiye, Dert benim derdim,kaçmak istedikçe döndürür beni deliye, Dert ilacım dertlendikçe.Dermanı dert olan derdi sorun bir veliye, Ey insan oğlu sana sesleniyorum Hey.. Cevabı olmayan soru acaba ney.
Cevabı olmayan soru yoktur.Önemli olan soruyu doğru sorabilmektir. Allahım bizleri doğru sorular sormayı bilen kullarından eylesin inşallah. Doğru soruyu sormayı öğrendiğimiz de cevap zaten sorunun içindedir
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
CEVABI OLMAYAN SORULAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
CEVABI OLMAYAN SORULAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.