(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Vâveyla şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Vâveyla şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Canimcim biliyorum bitanem senin siirlerini cok ihmal ettim afola vaktim oldukca burdayim Ve takibimdesin kalemini cok ozledim ama sagllik sorunlaerindan giremedim Cok cok guzeldi balim herzamanki gibi guzelikte kalemin yine konusmus ustaligi gostererk Kalemin ve yurek sesin hic susmasin canim Saygilarimla
Bir zamanlar ikimiz de çocuktuk Ben Garp ’ta Sen Şark ’ta.
Oysa Aynı dünyada büyümüştük Doğmadan kesişen kaderimizle.
“Vâveyla” nın tam zamanı Sevgimin kader olduğu Sen ‘i Haykırmanın tam vakt’î.
Şimdi İkimiz de bir yerdeyiz. Ve Tam ortasında Nar-ı a ş k ‘ın.
ÇOK MUHTEREM GÖNÜL DOSTU İNSAN MERHABALAR ; UZUN ZAMAN OLMUŞ GÖRÜŞEMEYELİ..AMA DÖNÜŞ ŞİİRİDE HARİKAYDI DOĞRUSU..YARINA TAŞINAN UMUTLAR GERÇEK OLSUN İNŞALLAH..ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLI BİR YÜREK SESİYDİ.....KUTLUYORUM KALEM VE EMEĞİNİZİ.... SELAM VE SAYGIMLA.
Oysa Aynı dünyada büyümüştük Doğmadan kesişen kaderimizle.
“Vâveyla” nın tam zamanı Sevgimin kader olduğu Sen ‘i Haykırmanın tam vakt’î.
Şimdi İkimiz de bir yerdeyiz. Ve Tam ortasında Nar-ı a ş k ‘ın.
oy oy ablasının gülü narı aşkın tam ortasında ne güzel şiir yazmış okunası... ne güzel duyguları yaşamış ve yaşadıklarını ne güzel hissettirmiş... daim olsun gülüm.. sevgimle..
Bir zamanlar idi şimdilerde yalnızlığın kucağında yanıyoruz İçimi yakan bir şiirdi düşünceli yüreğiniz daim olsun tüm güzellikler sizinle olsun sayfanıza en güzel gülleri bırakıyorum sevgilerle
Bir zamanlar ikimiz de çocuktuk Ben Garp ’ta Sen Şark ’ta.
Oysa Aynı dünyada büyümüştük Doğmadan kesişen kaderimizle.
“Vâveyla” nın tam zamanı Sevgimin kader olduğu Sen ‘i Haykırmanın tam vakt’î.
Şimdi İkimiz de bir yerdeyiz. Ve Tam ortasında Nar-ı a ş k ‘ın.
Çok güzeldi şiir hocam severek haz alarak okudum, Yüreğine kalemine sağlık........ Yürek sesin hep çağlasın......... Saygılar selamlar...................
Ah şu çocukların gülüşü yok mu! Büyüklerde aradığımız dostluk ve kardeşliğin alası var onlarda. Bittim o resme... Ve tabi ki şiire de... Kutluyorum Faize Hanım...
Hayatımın anlamıydı... O bir çift kara gözlerin Ben o hayatın içinde ölürken, Yaşamaya sebebdi nefesin... Ben o nefesin içinde kaybolurken Varlığına varlığımı bağladım Çok ağladım,çok sızlandım Neden bir gün olsun duymadın? Neden bir gün olsun arayıp sormadın? Gözlerim yollarını beklerken Neden gittin yok oldun?.......
...her zamanki güzellikte her zamanki duygusallıkta ..değerli kalemi en derin saygılarımla hürmetlerimle tebrik ederim... ...her daim hatırımızda her daim hatırlayanlarımızdansızın..teşekkür ederim en güzel günlerin sizin olmasını dilerim..!!
Bu fasılada mutluluklardaymışsınız, şiirden anladığım kadarıyla... ve değmiş ara verdiğiniz zamana. Geçmişe gidip bugüne taşımışsınız o mutluluğu. Herkese kısmet olmaz böylesine bir lütuf... Mutluluğunuz eksilmesin yüreğinizden.. Saygılarımla...
Çok güzel bir şiir çocukluk aşkının hiç unutulmadığın resmediyor adeta ah bu çocukluk aşkları gerçeklerlemi bağdaşmıyor ne çünkü büyüdükçe hayatı değişik bir hal alıyor çockluk aşkları ise hep mazilerde kalıyor kaleminiz kavi olsun tebrikler
Vâveyla” nın tam zamanı Sevgimin kader olduğu Sen ‘i Haykırmanın tam vakt’î.
Şimdi İkimiz de bir yerdeyiz. Ve Tam ortasında Nar-ı a ş k ‘ın. güzi _deyn dönemlerin karinelerini tutsak.. aşk_ı baharın bütün gül ve bülbüllerini özgür.. tebrik ederim çok güzeldi .şiir..
Kadere inanmak gerek, bazen düşünürüm, onca çabalar insan kaderim bu olmasın diye ama yine gelir kaderi bulur onu. Hayretle bakar, acaba hiç bir şey yapmadan mı bekleseydim. Yine de kaderi ellerimizle oluşturduğumuzda bir gerçek!
Oy tam da herkesin olmak isteyeceği yer Nar-ı Aşk. Birlikte yanmak kaydıyla. O ateş karşılıklı yanmaya devam etsin sonsuza kadar.Sizi birbirinizde eritene kadar. Çoook güzeldi çok. Sevgiler.