(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ayna Kırıkları şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ayna Kırıkları şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Rüyaları öldürürmüş Bak öyle diyor zamanın hükümdarı Kronus.
Oysa Benim hiç zamanım olmadı ki Sende. Bak Rüyalarım halâ bende nefes almakta.
Duyuyor musun
Tik Tak Tik Tak.....
Saat onikiyi vurmaya başladı sevgilim. Senin Hayatına Benim de hiçliğe dönme vaktim gelen.
Bir ayna var..
Bir türlü içine konulamadığım. Uğursuzluğuna takılıp kaldığım.
Şimdi anlıyorum !..
"Ayna kırmak uğursuzluktur." derlerdi İnanmazdım.
Kırdım...
Sevmiyordum aynaları. Galiba bu yüzdendi Sendeki eksikliğim.
Biliyor musun
Aynaları sevmezdim yine Sen olmasaydın içimde.
FAİZE KISACIK (leb-i şima)
Neden aynaları sevmiyoruz neden acaba bize bizi m gösteriyor yüzümüzdeki hüznümü diyesim geldi şairim bu güzel hüzün yüklü olsa bile güzel şiirini okurken neler düşünmedim ki düşündürmediki...gerçekten bir sanat gerçekten yürek sesin bir başka özel ve güzel gönülden kutluyorum başarılarının devamını diliyorum...Sevgiler senden yana olsun dileklerimle selamlar
Uğurlu veya uğursuzluklara pek itibar etmem. Ama yine de kontrolumuzda olamayn bazı gerçekler olabilir. Kim bilir Belki de ayna kırmanın uğursuzluğu... İçindeki sevgilide gizli. Kutluyorum anlamlı şiiriniz için Faize Hanım
güzel anlatımın etkisi şiirin güzelliğine yansımış. tek gerçek.şayet seviyorsan, sevmediğin bir şeyide seversin, çünkü içinde coşku dolu bir heyecan var.Ki adı aşktır. kaleminize sağlık.
Şiirinizi beğendim, bir şiir olarak.Güzel ancak mutsuzluk işlenmiş satırlara...Bazı duygular şiirlerde yansısın sadece...Ve orada kalsın... Siz, sevgiyle, mutlulukla kalın...
Hayat parça parça zaten. Kırık aynalar gibi eğri büğrü. Umutlar sevgiler bütünleştirir. Güzel gösterir gönülleri. Sevgiler alkışlar İzmir'den arkadaşım..
seni; seviyorum dışında söylemek istediğim ne çok şey var biriken genzimde düğüm düğüm bilemezsin,, yazmaktan değil,,başka şeylerden çekinen bir yığın sözcükler,,korkuyor yetim bırakılmaktan,,
Herşeyin bir anlamı var Senin oluşundan kaynaklı. Herşeyin bir tadı Kelimelerini duymasam da onları çoktan sen bana verdin.. Seni öyle seviyorum ki.. Ifadem Zayıf kalır sevgimin yanında..
Rüyaları öldürürmüş Bak öyle diyor zamanın hükümdarı Kronus.
Oysa Benim hiç zamanım olmadı ki Sende. Bak Rüyalarım halâ bende nefes almakta.
Duyuyor musun
Tik Tak Tik Tak.....
Saat onikiyi vurmaya başladı sevgilim. Senin Hayatına Benim de hiçliğe dönme vaktim gelen.
Bir ayna var..
Bir türlü içine konulamadığım. Uğursuzluğuna takılıp kaldığım.
Şimdi anlıyorum !..
"Ayna kırmak uğursuzluktur." derlerdi İnanmazdım.
Kırdım...
Sevmiyordum aynaları. Galiba bu yüzdendi Sendeki eksikliğim.
Biliyor musun
Aynaları sevmezdim yine Sen olmasaydın içimde.
Aceleye gerek yok aşkında bir süreci vardır,bir günde tarla yeşermez,sevdanın yükü ağırdır,gül bülbüle naz etmesin... Güzel bir şiir okudum .Kutları...Sevgi ve selamlarımla can dostum...
"göze alırsanız eğer kırılır dağılır aynadan sandığınız resimler sözcükler kalır geriye cam kırıklarına saklanmış az ışıklı odalarda sözcükler Ayna: anlam ve görüntü için sırlanmış kiler bulur çıkarırsınız bir yerlerden daha bulurken kararırsınız çok önce öğrenmiştiniz: Bedel özlenir ve kalır geriye gerekenler...(M.Mungan)"
AYnalar yalan söylemezler sen aynayı kırsanda kırmasanda. birleştirdiğin zaman parçaları ozaman seni parça parça gösterir. hayat parça parça birleşir bütünleşir gönüller parçayı kabul etmez teki ister işte ayna kırıkları ile gönül kırıkları arasındaki fark, gönül kırığı tamir edilsede hepsini ister parçayı değil kalemin ve yüreğin var olsun kutlarım