Hani bir türlü geçmez ya zaman, Öyle bir zamandayım işte..
Baktığı yeri göremez insan, aldığı nefesi hissedemez, Attığı adımdan haberi yoktur, duymaz etrafındakileri.
Hani ona bakan gözler düşmanıdır sanki, Ona uzatılan eller kızgın ateş yakarcasına..
Sanki söylenen sözler nefret yüklüdür birer birer, Hani olur ya uyuyamaz geceleri, ışıktan bile korkar olur..
Tat alamaz yediğinden, hatırlayamaz söylediğini, Aslında konuşamazda..
Sevgi kokusu uzaktır ona artık ve hisstmez, Ne ellerini, ne içindekileri..
Hani öyle bir zaman olur ki; Uzaktan gelen bir yabancı gibi kalır sessizce, Ağlar, durmadan ağlar..
Birde ortağı vardır aslında, onu saran karanlık.. Sabah olur kalkar, gördüğü gözler üşütür onu, Bakmak istemez, söylenen her söz acıtır kirpiklerini, Biner gözyaşlarına, tutamaz, dayanamaz, usulca ağlar..
Hayatı acımasız sayar ya insan, Hani kendinde de acımasızlık yaratır Ve bir gece kendi dudaklarını parçalar..
Kanayan bir şeyler vardır; dudakları, gözyaşları.. Hani gülmek diye bir şey vardır ya mutluluk diye, Hatırlamaya çalışır, başaramaz..
Kimbilir ne kadar zaman olmuştur unutalı, Eski halini anımsaya çalışır ama olur ya, Hep bu hayatı yaşamış kadar ağır geçen bir zaman içindedir..
Aynaya bakar gerilir dudakları, yaralıdır. Bir kalbi vardır avucu kadar ona sığınır, Fark ettiği bir şey daha vardır her damla gözyaşında, Avucuna alır avuç kadar kalbini, elindedir, sımsıkı..
Ve sıcaktır, ona başarabildiği en güçlü hissi ile tutunur Şimdi dudaklarından dökülen tek bir şey vardır; ‘’Sabret’’ Hani olur ya sabır..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_Hani olur ya;Sabır_ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_Hani olur ya;Sabır_ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hani olur ya, tüm olmazlar olmuşluğuyla boşluğundur...
hani hani akıl terinin düştüğü yer de keşkeleri, niyeleri, niçinleri,acabaları, ....köklendiren sorular boy vermeye başlamışsa...
hani olur ya...tüm soru ormanında bir nokta kadar anlamı dolduramıyorsan... . sonsuzluk ne diye sorma...
ya da yaşamak ya da nefes almak...ya da her neyse...adı ....adın ne anlamı var ki o sadece şeye verilen bir şey...insanlar tarafından üretilen bir şey....
iyi ya da kötü olması önemli olan.... o kötülük işte tam orada................. tam orada.
dedirtti bir an da şiiriniz.Bağışlayınız lütfen.Duygu sapması yaşatmışsam şiirinize .
Değerli dizelerinizi kalben tebrik ederim.Selam ve en içten sevgimle.
Başarılı, çok başarılı bir şiire imza atmışsın.
Şiir yolunda GÜZEL YERLERE geleceğine inanıyorum, bir gün.
Evet, ya sabır.
Sabırla arkadaşım.