Hedeflerim varken hayatım boyunca hep hedef te durdum. İçimde ki isyan duygularını, bu gece bir bir vurdum. Senin için kendimle mücadele etmekten yoruldum. Hedefte duran ben olduktan sonra, yorsan da bir yormasan da bir.
Hayat bu kadar mı acımasız olur bir insana. Ben alıştım alışmasına da yazık oldu arada sana. Sen sarıldığında ki hislerim ,şimdi ilham oldu bana. Acıları çeken ben olduktan sonra,sarsan da bir sarmasan da bir.
Yokluğun bir yangın yakıyor ,her gün benliğimi , içimi. Amacım senin mutluluğun iken ,derdim ailemin geçimi. Gecemi gündüzüme katarken sordun mu hiç benim için mi ? Gecesini gündüzüne katan ben olduktan sonra,sorsan da bir sormasan da bir.
Elimde telefon gözüm hep ekranında,ararsın diye çok bekledim. Dertlerim bana yetmezmiş gibi,dertlerime yeni dertler ekledim. Her gece boş yatağına gelerek ,sen olmayan seni yokladım. Telefon elinde bekleyen ben olduktan sonra ,arasanda bir aramasanda bir.
Yoksa ben mi yanlış duygular içindeyim.Şüpheliyim kendimden. Delicesine yaşama arzusuyla doluyken ,şimdi şikayetçiyim halimden. Seni bilemem sorgulayamam ,ama şüphen olmasın sana sevgimden. Sevilmeyen ben olduktan sonra,sevsen de bir sevmesen de bir.
Bu beden bu duygular benden şuursuzca hesap soruyor. Asıl hesap soracak olana borcum ise bir kenarda duruyor. Dayanılacak dert değil benimkisi, sabır şükür ,hamd koruyor. Yaşayan bir ölüye dönen ben olduktan sonra,ölsem de bir kalsam da bir.
Bazen diyorum kendi kendime,yazma Ahmet bırak bu işleri. Aslında bu yazdıklarım şiir değil,lal olmuş kalbin gözyaşları. Belki bedenen diriyim,ama ruhumun dikilmiş mezar taşları. Ölen ben olduktan sonra,yazsam da bir yazmasam da bir.
Beyin düşünür,kalp hisseder ,ruh çeker acıları ,eğdirir başları. Ben sizden memnunum helal edin hakkınızı ve hoşca kalın göz yaşları…..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ADINI SEN KOY şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ADINI SEN KOY şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.