Çok gördüler bana helalinden hayallenmeyi! En çok; direnişim, alınyazım Ak toprağıma yabancı bırakıldım.
Torunum: İnsan dediğin bekaya at koşturan süvari gövdesi yarılmaya hazır çınarda yuvalanan budaktır tıpkı benim gibi: Ruhum ölümsüz güzellikten sıyrılacak dicleye, fırata savrulup, tabiatın nabzına vuracak zamanı geçip eşsiz yankılara bölünecek ahtim ölümlü hazlar mırıldanarak dökülüp kapı kullarını aşıp ahiretine yürüyecek.
Bütün ormanı içgüden yüzyıllık hırıltılar servi dibinde ağıt büyütmeme neden oldu boyun eğmeyi bilmeyen dallar çoşkuyla eğildi pırıltılar nefes kesip çıktı kuruyan yapraklardan toprak aşısını aldı sararan yapraklardan karıştı yağmurla kırgın düşlerim ürperdim sıla gurbet arası masal enginliğiydi yani bütün hayatım.
Torunum: Varlığın ve hayatın yufka direnci uçuştu bağrımdan ufuklar çağırıyor biliyorum durmaksızın ıssızım ve alacalı aydınlık bir sade, küçüğüm yani; karlanınca dağlarım
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ben ne diyeceğim! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ben ne diyeceğim! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ne kadar anlamlı bir şiirdi, okumaktan büyük keyif aldım değerli Dikçe...seni bu sayfada görmek ise her daim ayrı bir keyif...yerine yakışan şiiri ve sevgili şairini tüm kalbimle kutluyorum...sevgimle, selamlarımla...
Çok güzel bir anlatımdı, derin soluklar aldırıyor okuyana...Kutlarım hisseden ve o hisleri şiire döken kaleminizi... Selam ve aygı ile.... Esenlikler dilerim...
özlediğim şeylerin hepsini elde edememek kavuşamamak ne güzel çekilirmiydi yoksa oyun ve eğlence yurdunun tozlu yolları özlem varsa direnç de var belki bir gün diye diye...
Eskilerin bir hayat felsefesi vardı hayatın içinde bir asalak gibi değil onun değerleri ile bütünleşen sitemlerini bile ADAM GİBİ yapan bir yapıya sahiptiler sonra modern zamanlar geldi sürüldüler
Çok gördüler bana helalinden hayallenmeyi! En çok; direnişim, alınyazım Ak toprağıma yabancı bırakıldım.
cümleleri kurulur oldu hala da kuruluyor maalaesf
tebrikler bir de şunu ilave edeyim şiirinizi ANLAMAĞA ÇALIŞARAK okudum :)) ANLAYANA:)HÜRMETLER
İki nesil sonrasına hasreti ünlemek! Memleketin toprağına , uzak bırakıldığınız her şeye hasreti -ki toprak da özlemese kendi insanını- hasret bunca sürmez. Yüreğinize sağlık usta. Saygılar.