Mantığın bittiği yerde Sessizce dinliyorum etrafı, Siyahı değil; kırmızıyı arıyorum Kırmızıdan hangi renge çalacaksa yaşam Oraya kaysın istiyorum zülal ile süzülen aydınlığı…
Umudu çalınan kimsenin sevincini yaşıyorum Yoksun çünkü; yarımım Ay ışığıyla utancını yıkayan Küçük yıldızlara dileklerini bağlayan Koskoca hiçim yani…
Dedim yasevgili umut bir başına sebepsizdir Umudum umutlanıyor ortak istiyor yanına Onlar ki bizle bütün Sade... şartsız… İçten... tanımsız Biraz kendi… biraz sen… biraz ben Her şey için umut yani.
Virgüller getiriyor seni yakınıma cümlelerim bitiyor noktalanıyorsun. Diniyor çiseleyen yağmur düşlerim Yazı benim yazım. umut unutulmuş ucu kıvrılmış mektup şimdi. Cümleye dökemediğim hislerimin Her tanesini gözlerimden süzdüm: Anla seni yaşayabilmek adına umut yağmurundayım. Mantığımla barışık değilim bu yüzden Yarım yamalak aşk dizesindeyim Yavaş yavaş bitiyor mürekkebim gün batmakta şimdi.
Umuduma ortak olduğunu bilerek yaşıyordum.. Diğer yanımda noktam sendin Suretin çiçek verdiğin neşe Aşk tadındaydı.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
bir şeydi umut şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
bir şeydi umut şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.