Biliyorum uzaklardan gelir sesi özlemin Buğuludur sevdanın camı yağmurlu, kış gecelerinde Hani baş harflerimizi yazardık, Bir de kalp çizerdik ya içine hapsedip sevgileri Sahi yıllanmış ağaçların gövdesine de kazırdık Kirlenmesini istemediğimiz masum yüreğimizi…
Topal Ali koştururdu peşimizde ağır aksak, Asasını sallardı, korkardık, sarılırdık titreyerek Sonra otururduk ağacımızın gölgesinde nefes nefese Yıllar oldu izlemiyorum güneşin batışını Yaslanacak omuz bulamadığımdan olsa gerek
Buruk bir türkünün nakaratıydı yaşam Saklıydı avunuşlar kerpiç evlerin çatı katında Özlemler harabeye döndüğünden beri Naftalin kokusuna hasret yastık altı düşler Rutubeti ağır mı ağır geçmişin Sayfalarını araladığımda toz bulutu kaplar benliğimi
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AN'IN MUTLAK ESARETİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AN'IN MUTLAK ESARETİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Muhasebe mi düştü kaleme, hem de henüz yolu ortalamadan. Yıl sonu sendromu diyelim mi?
Gidenin gittiği, bitenin bittiği zamanlar, dönüş, her zaman kendimize...
Serbest form da yakışıyor kaleminize. Hece, eğer kendine hapsedemezse bir kalemi, (çoğu kez eder ne yazık ki ) serbest çalışmalarda çok güzel bir renk katar kalemlerin sesine. Ben, kaleminizden çok güzel serbest şiirler okuyacağımı biliyorum.
Beğenim, tebriğim ve sevgilerimle Seda Hanım. Şiir yolunuz daim olsun.
Biliyorum uzaklardan gelir sesi özlemin Buğuludur sevdanın camı yağmurlu, kış gecelerinde Hani baş harflerimizi yazardık, Bir de kalp çizerdik ya içine hapsedip sevgileri Sahi yıllanmış ağaçların gövdesine de kazırdık Kirlenmesini istemediğimiz masum yüreğimizi…
Acaba şimdi bu kadat saf tertemiz aşklar varmı acaba değerli kalem.Güzel yüreğinizi gönülden kutlarım güzel duygu pınarından kandım