kitaplarım var sayfası çürümüş kana bulanan bir okuma gözlüğü sallanan sandalye büyükannemin ileri geri ileri geri
radyoda felaket haberleri
-şair severken öldü
sevme anında kalbinin dibinden koptuğu ve defalarca parçalandığı ve kalbin çöplüğe döndüğü görüldü. piyasanın sevilen şairi önceki gün gece yarısından sonra geçirdiği yalan kazasında hayatını kaybetti...
şair diye bir şey yok!
şair diye bir şey yok!
etlerimi koparan bir şiir sıtması titremek istemiyor gövdem artçı değil bu düpedüz deprem cinnet suları akıyor toprağa koptuk artık kıyam.et
uzaklığımız bir elif aralığıydı beklenen sondu beklemediğim
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Not şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Not şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şiiri okurken; duyguların zirve yaptığı bir haldeyken kaleminizden bir çırpıda çıkmış gibi bir şey hissettim.bu melenkolik durumları hepimiz yaşarız..biraz öfke, biraz sitem ve teslimiyet..bende kalan intibaa bu..tebrik ve saygılarımla..sağlıcakla kalınız..
bir dost... ( şiirin bütünüyle güzel ama çıkış noktası da çok güzel böyle bir cümle üzerinden yola çıkarak ne kazalar yapar zihinler ya da ne kazalardan kurtulurlar )
tebrik ederim değerli dostum çok güzeldi. Selam ve saygılar çokça...
dolaştım
geldim aydınlığa
tebriklerimle