Patladı gitti !Şiirin hikayesini görmek için tıklayın ----Gız Satıı! gel bi hele dün gece Döne’eyle gocası çok büyük kavga ettiler,haberin yok senin,neler oldu neler!
----İki komşu kapı eşiğinde,alt kat komşuları,daha doğrusu,can ciğer kuzu sarması,kankalarından bahsediyorlardı. -----Niye gız iyilerdi ya,ne zamandır sesleri çıkmıyordu...Dedi meraklı ve endişeli bir tavırla Kiraz Hanım,ekledi arkasından -----Ne olmuş yine körolası sarhoş mu gelmiş eve,mendebur herif! -----Yok gız !hiç sorma hani şu bizim şiir yazdığımız site var ya,işte oraya Dönenin gocasıda üyeymiş... -----Eeeee ! Meraktan yerinde duramıyordu artık Kiraz Hanım ------Gız anlatsana çatlatma adamı... -----Eeesiii sen gir siteye,gizli gizli takip et Döne’yi,çaktırmamak için şiirler döktür,bizim Döne’de al bunu favori listesine,bu ona o buna formlar,yorumlar deeerrkeennn.... ------Eeeeeee bizim Döne’nin o abuk subuk şiirlerinide okuyormuş yani öyle mi? ------Sen daha dün geceki eklediğini görmedin,zaten gızılca gıyamet de bundan gopmuş,bilgisayarı falan gırmış adam... İki komşunun kapı ağzı konuşması ve küçük kıyameti koparan Selami Bey...Belki sizin favori listenizde de olablir... Ah şu internet,ne yaman seysin sen.Şeytana papucu ters giydirirsin sen... Şuna bakarmısın.Sen şairliğe soyun,şiirler döktür.... ----Şu bizim hanım ne yapıyor kırk saat başında,bu yemekler niye yanıyor,eşimi var,dostumu var,sokağa çıkmıyorki düşem peşine takip edem,kimle konusuyor,kimle görüşüyor...Diye düşmüş aklına demekki,en sonunda da böyle bir çözüm bulmuş kendince... İlk başlarda hoşuna bile gitmiş.Bizim garıda da ne cevherler varmış diye,gururlanmış.... Eşinin ic dünyasından esintileri okudukça,farklı yönlerini,isteklerini,az buçuk hayattan beklentilerini,hatta bizzat kendisiyle alakalı sorunlarına dair ufak ufak tiyolar,şifreler de aldıkça, hem çok eğlenceli bulmaya hem de eşine karşı davranışlarına hal ve hareketlerine de daha bir dikkat etmeye başlamış... Başlamış başlamasına da Döne Hanım da coşmuş ta coşmuş.Karısının şiirleri iyice bir rayından çıkmaya başlayınca,Selami Bey de huzursuzlanmaya başlamış tabii... Karısı konuları ve kullandığı tarz itibariyle epeyce bir rağbet görüyormuş haliyle. Favorilerine alan alana. Yorumlar desen gırgır şamata, o form senin bu form benim derken Döne Hanım sitenin gülü olmuş çıkmış,Rumuzuda ’koklanmamış gül’ olan Döne Hanım çocukluğunda da zaten,hiç yerinde durmayan,yakınlarının bile ’kurtlu bu çocuk kurtlu’diye isimlendirdiği hiperaktif bir çocukmuş... Yedisinde ne ise yetmişinde de o olur derler ya,Döne Hanım’da tam bir yaramaz çocuk afacanlığı ile,epey bi yaramazlık yapmış sitede...Şiirlerin de küfür,argo,müstehcenlik vs aklına ne eserse yazmış çizmiş,imgenin simgenin cılkını çıkarmıs,tabiri caizse... Hatta nereden buldularsa üç kafadar komşu,’K/ayıp imgeler’diye de bir kitap bulmuşlar,karpuz seçer gibi,nerde çizmeyi aşacak,nerde ağıza alınmayacak,alet edavat niyetine, hepsini bir güzel kullanıyorlarmış...Ama diğer iki arkadaşını sollayıp geçmis Döne Hanım...Yetenekte varmış hani... Ama cekirge bir sıcrar iki sıçrar,üçüncü sıçrayısı Döne Hanımın edebiyat hayatının sonu olmuş. En son eklediği siiri gören Selami Bey’in kan beynine sıçramış.Bizim garı elden gidecek kaygılarıyle geceleri uykusu kaçan,Selami Bey iyice zıvanadan çıkmış. Hiç bir şeyden haberi olmayan ’’koklanmamış gül’’Döne Hanım’ın boğazına sarılmış,en son yazdığı: BİR ŞİİR YAZDIM Bir şiir yazdım Patladı gitti Ar damarlarım Çatladı gitti ...... ...... Şiiri görünce,artık kendisini daha fazla tutamamış... Yermisin yemezmisin,bir taraftanda söyleniyormuş: Sabır taşı en sonunda, çatladı gitti,çatladı gitti,çatladı gitti...
Bir şiir yazdı şair
Patladı gitti Ar damarı şair’in Çatladı gitti asude_vuslat |
Önce hikayesini okumuşum ben :)
çok güzel