yeiku dedik çıktık yola eleştirileriyle destek verecek herkese selam ola (:
. . .
Şiir bir nevi sihirse, şair cadıdır. En adil insan kadı mıdır? 5 parmağın beşi bir değil, insanlığa leke süren tenindeki kir değildir. Sarı gözlü beyaz taçlı papatyam sen ne güzelsin. Üzülme Allah bizimledir.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Adı yok şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Adı yok şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
zihnimizi aktarabilir miyiz kuşlara deryalarda demirsiz yüzebilir miyiz soluk almadan başımızı beş pençemizin arasına alıp yaşayabilir miyiz bulunmadığımız yerde Ey Hızır'a zaman mekan aştıran, nerdesin..
dedim ben de efendim...
ve müsadenizle;
deli miyim doktorum şiiriniz tam yeikuluk aslında , biraz uğraş ile nakarat da katarak bence harika bir yeiku 6 lı eser çıkar karşımıza..hem de farklı bir yeiku okumuş oluruz...
eksik olmayın..hoş ettiniz hoş olasınız saygı sağlık ve huzur dileklerimle..
Bizdeki rahatlık düzeltme diye bir şeye ihtiyaç yok;))
Genel mantığı yakalamissiniz zaten..misra özellikleri gibi..
Ben genelde yine black olarak yazıyorum zaman zaman espirili oluyor..emin olun alışınca su gibi akacaktır üçlemeler, beşlemeler....
Ister kafiye olarak isterseniz hiçbir kafiye aramadan...kafanizda anlatmak istediğiniz hikâye sizi nereye götürürse...isterseniz sayısal veri yazdığınız mısrada ilke gerçekleri gibi konulardan da örneklemeler yapabilirsiniz..
Dediğim gibi sınır sizin gitmek istediğiniz yerdir...
deryalarda demirsiz yüzebilir miyiz soluk almadan
başımızı beş pençemizin arasına alıp
yaşayabilir miyiz bulunmadığımız yerde
Ey Hızır'a zaman mekan aştıran, nerdesin..
dedim ben de efendim...
ve müsadenizle;
deli miyim doktorum şiiriniz
tam yeikuluk aslında , biraz uğraş ile nakarat da katarak bence harika bir yeiku 6 lı eser çıkar karşımıza..hem de farklı bir yeiku okumuş oluruz...
eksik olmayın..hoş ettiniz hoş olasınız
saygı sağlık ve huzur dileklerimle..