(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DAĞLAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DAĞLAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Defalarca okudum ablam usta kalemini öperim ve tabi ellerini de umarım sağlığın daha iyi durumdadır Rabbim acil şifa verir inşallah saygılar hürmetler...
Bayram Ali Bülbül hocam yine çok güzel bir heceyle katılmış bugün kervana. Öyle güzel yazmış ki, dayanamadım ve bende bir ekleme yaptım yorumla. Sonra tekrar bir bakayım dedim, ne göreyim: Benim can dostum, ufaktan başlamış şiire şükürler olsun. Demişsin ki yaptığın yorumda:
Mübiş ' ten aşağı kalır mıyım hiç ? Bedenim hastaysa, dimağım çok dinç, İki mısra ile veririm sevinç, Gidiyorum artık, yeter diyorsun, Şiirler gözümde tüter diyorsun...
Gerçekten de şu beş dize okuyanları ne kadar mutlu etti kimbilir... Beni çok sevindirdi. İnşallah yavaş yavaş dönüyorsun aramıza canım benim. Özlem büyük, fakat orda olman çok daha güvenli. Sonsuz sevgiyle dostum...
Sayfana geliyorum, son şiire ve yazıya bakıyorum... Yeni yok henüz. Ama yazdıkların, yazacaklarının teminatı, biliyorum. Biliyoruz. Bekliyorum. Bekliyoruz. Özlüyorum. Özlüyoruz. Seviyorum. Seviyoruz. Aceleye gerek yok. Tamamen iyi ol, yine yazacaksın eminiz. Acil şifalar can şairem. Eskileri okuyoruz şimdilik. Hepsi çok güzeller.
Süzerek hissi, şiirin altın tasına, İçirirdin ki, tek devâ olsun hastasına...
Hastaların sıradalar, bekliyorlar...
müberra gönen tarafından 12/10/2007 12:56:12 AM zamanında düzenlenmiştir.
Afet hocam iyi olduğunuzu bilmek inanın çok mutlu etti beni. Burada tekrar sizi görmek heyecan verdi. Üstelik harika dizelerle hoşbulduk demeniz yine farklılığınızı yansıtıyor sizlere. Sağolun. İyi ki varsınız. Sonsuz hürmetlerimle....
Siteye her girişte ilk işim hep senin burada olup olmadığına (her zaman yani) bakmaktı. Seni çevrimiçi olanlar listesinde görmemek, hasta olduğunu bilmek ve haber alamamak çok zor bir şeydi. Sana ulaşamadım; ancak yakın dostlarından hakkında haber aldım. Seni burada görmek çok güzel bir duygu. Allah acil şifalar verir inşallah...
MAKMAN rumuzlu üyenin de dediği gibi bu şiir eklendiğinde okumuş, çok beğenmiş,can dostuma duygularımı aktarmak istemiştim ama yorum ulaşmıyordu bir türlü... Bugün sayfaya gelmekle, yorum yazmayı unuttuğumu farkettim... O günden bugüne neler olmuş neler... Kızına gittin gezmeye... Kâlp krizi geçirdin... Anjiyo oldun... Ameliyat oldun... Yoğun bakımdan çıktın... İnşallah yarın taburcusun canım dostum. İnanılır gibi değil gerçekten... Allah seni evlatlarına ve biz sevenlerine bağışladı... Bizler seni çok özledik can şairem... Gel artık... Bugün ikindi üstü sahilde yürüdüm ve seninle yürüdüğümüz anları düşündüm... Ne güzel bir dost olduğunu, sensizliğin nasıl yüreğimi kavurduğunu düşündüm... Sonra yazdım... Sana yazdım...
Senin İçin
Gittin sen ecem, heceler boynunu büktü, Gittin, şiirin kâlbine hep gece çöktü.
Gittin, uyağı kim vurur, tam, bam teline ? Gittin, kim iner, ruhumun lôş mahzenine ?
Dökerek derdi, sen gibi bir sır küpüne, Bürünürdüm ak dostluğun, ak örtüsüne...
Canım ablaclğım kokolojide okumuştum.Dağ babayı simgelermiş. insanın en temel ihtiyaçlarından biride kendini güvende hissetmekmiş. inan bana yalnız değilsin. Bu savaşla dolu dünyada hepimizin bir babaya ihtiyacı var .ama nedense hep babayı buluyoruz .bu şiir çatısını kurupta ona göre şiir yazmana bayılıyorum. diğerlerinden farklı simgesel bir çalışma kutluyorum.
Afet ablamız kalp krizi geçirmiş ve şu anda da yoğun bakımdadır. Keşke bu haber yerin kendisine şiirinin çok kötü olduğuna dair bir yorum yazıyor olsaydım(((
Saygıdeğer Hemşehrim, Dün ilçede göreve gittiğim için internete giremedim. Bu gün biraz gezindim. Gerçi yoğunluktan epeydir bu siteyide açamamıştım.Bu gün şanslı günümmüş. İyiki açmışım. Ne hariha bir şiir okudum. Bu günümü sizin güzel şiirinizle güzel başladım. Yağmurlu, karlı, fırtınalı hava bile güzel gözüküyor. Defalarca okudum. Kopyalayamadım. Kopyalasaydım herhalde ezberime yereşir ve uzun süre ezberimde kalıdı. Sağlık olsun. Burdan okuyup ezberleyeceğim. En derin saygı ve selamlarımla.
Dün bir türlü yorum yazamamıştım. Sayfaya yorum eklenmiyordu. Bugün problem yok. Afet Ablama teşkkürler.Gerçi okurken benim de boynum tutuldu ama değdi doğrusu.
Eline ve yüreğine sağlık Ablaciğim,şiirlerinizi beğenerek okuyorum,İnsan doğal güzelliklere ve dağlara çıkınca ilham hemen geliyor.döktürüyor,kıtaları sayısız.saygı ve selamlar.
Dağlara tırmanır gibi tırmandım desem yeridir. Afet Kırat şiirlerine diyecek yok. Düzenleme de çok güzeldi. Renk, dizayn. Biraz yokuştu ama olsun, değdi. Kutluyorum, sevgilerimle.
şiirlerine tutkunduk ama ben şimdi sayfa düzenlerininde meraklısı oldum her şiirindeki sayfa düzenin harika şiirin harika. daha ne olsun be ablam daha ne olsun. sevgiler.
galip geldin bilirim doğayla savasından..'' başımı sola eğip kalan ağrıdan tek kurtarabildiğim dize bu..:) diğerleri saçıldılar sol yanıma... resmin grafiği hayli zorladı..eee doğasına uygun düştü tabi şiirin...kızamadım çünkü içeriğine yakışan bir grafikti..galip gelmeye calıştım şiiri ..tek dize kaldı dedim ya şiirden düşerken eteklerinden..
Yine bir Afet KIRAT klasiği. Akıcı, vurgulu ve anlamlı yürek satırları. Yüreğinin güzelliğini satırlara bezeyen güzel gönüllerden biri. Ne mutlu ki satırlarınızı okuyarak gönlümüz huzur buluyor. Rabbim gönlünüzdeki güzellikleri çoğaltsın. Yüreklerde sevgi çiçekleri açsın.
Dağlar hakkında çok şeyler söylenmiş. Gerek Ayet-i Kerimelerde gerek Hadis-i Şeriflerde dağlarla ilgili bilgiler insanların dikkatine sunulmuştur.
Rabbimiz Kur'an-ı Kerim'de " Yeri yayıp döşedik, ona kuvvetli dağlar diktik ve içinde ölçülü/ahenkli her şeyden bitirdik."
"Sen dağlara bakar da onları donuk-durgun görürsün. Oysaki onlar, bulutların dolaştığı gibi dolaşmaktadır. Herşeyi güzel ve mükemmel yapan Allah'ın sanatıdır bu. Yaptıklarınızdan gereğince haberdardır O."
" Biz emâneti göklere, yere, dağlara teklif ettik de onlar onu yüklenmekten kaçındılar, ondan ürktüler. İnsan ise çok zalim ve çok cahil olduğu halde onu yüklendi." buyruluyor.
Peygamber Efendimizin de (s.a.v) zaman zaman dağlara çıkarak kendini fikre ve zikre verdiğini biliyoruz. İlk vahyin Nur dağında gelmiş olduğunu da unutmayalım.
Rabbim kaleminizi daim etsin. İyi ki varsınız. Selam, saygı ve sevgilerimi sunuyorum efendim. Rabbime emanet olunuz.
herkes güzel söylemiş...bana söylenecek söz kalmamış.. susarak gitmekte olmaz... yüreğinize...kaleminize...emeğinize...sağlık... Tebrik ve selam ile... Şiirle kalın...
yüreği güzel kalemi zarif dost... şiir gibi şiirlerini okumak inanılmaz keyf... ve ne mutluluk ki ben bu kalemi tanıma ve şiirlerini okuma şansı buldum... hele de bazılarını öyle anlık geldiği gibi:)))) yüreğine sağlık sevgimle....
Ne güzel bir tasvir bu,ağzım açıldı kaldı vallahi.Bu dağları ya da yöreyi tanımak isterdim doğrusu.Torunlarınıza ziyaretinizde de boş durmuyorsunuz maşaallah. Kutların sizi. Sağlık,huzur ve muhabbetler dilerim torununuzla birlikte.tam puan benden. sevgi ve hürmetlerimle..
gönlümde vermek istediğim puanın sınırı yok..! yalnız şunu söylemek istedim .. Allah'tan gözlüklüyümde bu muhteşem şiirinizi okuyabildim ...:)) şiirdeki uyum tartışılmaz muhakkak/ki .. meraktayım görsel güzelliğide bu kadar harikulade nasıl...? büyük başarı.. sevgimle...
öperim ve tabi ellerini de umarım
sağlığın daha iyi durumdadır
Rabbim acil şifa verir inşallah
saygılar hürmetler...