... son geceydi bir kararsızlık çölündeydin bir yanın, diğer yanınla boğuşuyordu ellerimi bıraktığında bir avuç kumdum.. dışarda anarşist sonbahar ve her sarı yaprak yüreğime Eylül biriktiriyordu sövüyordu rüzgar sökülüyordu tenimden üçyüzdoksaniki günün kokusu oysa o gece nice düşlere kıvrılıyordu kirpiklerim gözlerimde sonsuz aşk ve dudaklarımda sayısız gülümseyişleri masum bir çocuğun ve biraz yaramaz şımarıklığı "seni seviyorum" d i y e b i l m e n i n... o gece giderken sen bir Haziran gecesi katledilmesiydi bütün çiçeklerin kaydı avuçlarımdan renkli balonlar uçurtmalar gibi göğe yükseldi, senli dileklerim söndü yıldızlar ve geride ölü bahçeler yırtık romanlar ve gereksiz keşkeler şarkılar notasız bir kadeh masanın üzerinde y a p a y a l n ı z ve...bir veda mektubunun dudak iziydim ben bir.. h o ş ç a k a l d ı m... ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
üçyüzdoksaniki şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
üçyüzdoksaniki şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
keşkeler hep geç kalır hangi iklim olursa olsun her aşk hazirandır, ve anarşisttir ayrılıklar lüzumsuzdur artık acabalar hep nokta konsa da günlerin kıyısına aslında 365 artıdır kalpte uyuyan..
tebriğimle Hakan bey şiir, yorum ve fondaki müziğe..