Biliyorum güllerden geçer sana giden yollar Yakarışla, dualarla, TAHİYATLARA bezenir… Ey rahmetiyle kalpleri eviren çeviren Sana kalbimle geldim… Ey kalpleri nuruyla saran okşayan Onulmaz yaralara deva olan Mevla! Kapına geldim çevirme…
Selam olsun ömür seccadesini gönül dergâhına serenlere. İşte zaman, ömrün… Her saniyesini balyozlamakta Verilmemiş hesapların korkusuyla Titreyen yüreğimle Bir lahza umut adına geldim kapına. Gelebildim mi bir haber var mı affa dair? Aczi yetimi alarak koynuma Bir derviş hırkasıyla Sevgili Eyyub’ün sabrını yüklenerek Gelmek isterdim sana Meryem’in örtüsünü örtüne bilseydim… Tur dağındaki o ses bir yankı bulsaydı Ruhumdaki insanlığım adına Önünde bütün ruhumla secde edebilseydim
Ey gökyüzünü kudretiyle sürmeleyen Rabbim! Sanadır münacatım, yalnız sanadır aşkım Bir avuç ateş böceği kondur zifiri olan yüreğime Kararan günlerime, gecelerime Ne olursun gel diyen âşıklar hürmetine Ne olur affeyle…
Ey imdat isteyenlerin yardımcısı! İmdadıma koş… Ey zorda kalanlara yardım eden Bana yardım eyle… Ey ağlayanların sevgilisi Tevekkül edenlerin Rabbi! Ey yardımı bütün yardımlardan üstün olan Ey yüreklerin ekber padişahı Yere göğe sığmayan Kulunun kalbine sığan Rabbim! Ben çok kaybettim Mağlubum Rabbim!
Rahmet lütfet…
Seni aradım durdum gönlümün yalnızlığında Çöllerin menzilsiz yollarında Şefkatin gölgesine sığınıyorum ya Rab! Hiçliğin zerresinde… Vedud’sun… İltifatına muhtaç ben Tenezzül buyur kullarına Dua dua açılırmış sana giden kapılar Hüzünlü bir kış gecesi kapında yalvarıyor bu kullar Senden korkum nar değil, kaybetme korkusu Dostu, en sevgiliyi, cananı canda kaybetme korkusu Umudumsa rızan ilahi ente maksudi… Yüreğim ezik ya rab! Yüzüm yerde, kaldır beni Pişmanlığın dehlizlerinde boğuluyorken Ağlayamadım, Derinden sessizce… Zayıf irademle, alacalı yürümemle Bir damla gözyaşı getirebilseydim yürekten İhlâs adına… Biliyorum pişmanlıklara delil ederdin Yüreğin zayıf noktalarına mahkûm oldu nefsim Ya Rabbi çıkar kelepçelerini o aleyhillanenin… Azat et şüphelerin oyuncağı olmuş aklın nezarethanesinden Kutlu sevdanın gül kokusundan doya doya içir sinelerimize Yaşayan ölüler gibi değil Sırat-ı müstakim üzerine yürüyenler olmayı nasip et Memleket, evler mezar oldu ya Rabbi Bedenler değil ruhlar öldü… Bana nurunla dirilmeyi nasip et Hatalar üzerine inşa ettim yüreğimi Diz boyu battım çirkefine âlemin Sahte dostları, riyakâr aşkları çarparak Yüzüne insanlığın Sana koşmayı nasip et Rabbim… Tövbe ettim döndüm yüzümü sana Meleklerin nurdan kanatlarıyla Yeryüzüne kapandığı günlerin rahmetinde Ebedi aşkını gönlüme nakşet Rabbim…
İşte can pazarı canımızı satmaktayız Bir iltifat uğruna senden kaçmaktayız Yüce kapında kıtmir olanlardan eyle Elimde, yüreğimde, katran rengi günahlar Duaları semadan çevrilmeyenler adına Samimiyeti nakış nakış ömür gergefine işleyenler Adına… Rahmetinle af ve mağfiret eyle
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖNÜLDEN YAKARIŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖNÜLDEN YAKARIŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.