Yüksek yamaçlarını yalayan Rüzgar şehvetine tahrik Dip kayalara sürtünürken okyanus Sana erişebilme sebepli kabarttı Köpüren ağızlı dev dalgaları…
Soysuz yağmur fırtınaları Hükmeden pervasızlığında Bırakırken doğurgan rahmine Maraz bir döl daha Yürekleri dağladı Aşkına kanatlanan Sümsük Kuşunun çaresizliği…
Uçurum Aşk Çiçeği!
Toprak altında filiz verir aciz bedenim Bu yüzden gariptir kokusu Erkekliğimi gizleyen ellerin…
Saçlarımda tutmayan dölün beyazı Seviştiğimiz an beri kabusumdur Kadınlığının POYRAZI*…
Güneş kiri var sakallarımda Yasıma yoldaş kesemediğim Sabırsız memelerinde Gezinirken BİLGE* yüzüm Hissettiğin akışkan sıcağım Asırlardır yıkanmayışım…
Ve kapılma artık Dudakların şehvet davetlerine Geliştirme sebebim ıslak öpüşleri Kuruluğudur umutların…
Damarlarımda son nesil kanın Mohikan çığlığı!
(Yıldıray Kızıltan)
-NOT-
“ey hüzünlü ruhum ihtiyar budala kanının kanatlarında hırçın bir kıvılcım yanardı umudun mahmuzu yavaşça dokunsa şaha kalkardın ey şimdi her adımda derin derin soluyan hasta işe yaramaz beygir uzan olduğun yere dayanmasını bil sönmeyen yanı var mı dünyanın...(Charles Baudelaire)"
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kısır (ım) Döngü (süz)... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kısır (ım) Döngü (süz)... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.