örümcek ağından kurtuluyor gıcırtıyla ahşap kapısı odaya düşüyorum kırık loşlukla penceresiz evim burası duvara yaslı, duygusu arabesk hicran masası ve beyazı solgun kağıt dur/sana anılar yazacağım görme yüreğimden çekeceğim mürekkebi ister kurumuş dudağının buruştur kenarıyla izini nisyan et belleğimi yol göstermesin dilerse..çizgilerin de bilirsin, yengeç yürüyüşlüdür kalemim hep tuzunu içer sevdam denizin gözyaşıyla ağlarım belki de ama hiç merak etme sürülmesin sana ve vefasıza..leke diye silerim damlaları sessizce...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
yalın arabesk şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
yalın arabesk şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
örümcek ağından kurtuluyor gıcırtıyla ahşap kapısı odaya düşüyorum kırık loşlukla penceresiz evim burası duvara yaslı, duygusu arabesk hicran masası ve beyazı solgun kağıt dur/sana anılar yazacağım görme yüreğimden çekeceğim mürekkebi ister kurumuş dudağının buruştur kenarıyla izini nisyan et belleğimi yol göstermesin dilerse..çizgilerin de bilirsin, yengeç yürüyüşlüdür kalemim hep tuzunu içer sevdam denizin gözyaşıyla ağlarım belki de ama hiç merak etme sürülmesin sana ve vefasıza..leke diye silerim damlaları sessizce...
.. Duygu dolu güzel dizeleri beğeni ile okudum, Kaleminize yüreğinize sağlık Yürek sesiniz hiç susmasın Saygılar selamlar...............
Trenleri, otobüsleri, uçakları, yolculukları seven bır insan; yüzünü dönmek istedi dağlara ama dağlar yerinde yoktu.Uçaklar kalkmıştı , trenlerin vagonları ayrılmıştı ve otobüsün tekerleri patlamisti.Birden çok uzun zamandır bır deniz kıyısında durmadigini Deniz'in kıyıya çarparken çıkardığı sesi isitmedigini düşündü ve hatta bunları unutmaya başladığını artık...Gitgide yoğunlaşan unutkanlık olmaliydi rahatlatacak yalınlık...