Yağmuru sevmiyorum karartıyor her yanı Vücudum ıslandıkça yakıyor suyu canı Uyuyorum kalmadı gündüzün bir anlamı Yağmuru sevmiyorum karartıyor her yanı
Kuşlar susmuş, can susmuş Sanki gökkubbe kusmuş Çirkin bir ayaz pusmuş sarartıyor dalları
Can yeleği diyorlar, o toprağın yorganı Bastıkça donduruyor damarımdaki kanı
Yağmuru sevmiyorum çünkü her yanım çıplak Güneş daha güzeldir, hayali bile sıcak Üşüyorum nefesim belki şimdi donacak Ben onu sevmesem de her sonbahar yağacak Yağacak... Yağacak.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SONABAHAR YAĞMURUNU SEVMİYORUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SONABAHAR YAĞMURUNU SEVMİYORUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yağmuru Seviyorum... ama aklıma sokakta kalanlar yada benim kadar şanslı olmayanlar gelince sevmiyorum ... sonra aklıma tarlalar geliyor ... çiftçiyi düşünüyorum ... yağmalı diyorum ... oooffff offfff kaç kişi bunu düşünür bilmiyorum ama böyle şeylere bazen kafa yoruyorum... Güzeldi şairim... Günaydın..
Çiftçiler için; "o toprağın yorganı" Evsizler için; çile, işkence, hastalık ve ölüm. Benim için; Köyümde umut, Şehirde sel - afet, Mazimde acı hatıralar.. "Ben onu sevmesemde yağacak"
Çisil çisil ilkbahar yağmurunda ıslanarak yürümek, sonra lüks bir banyoda sıcak bir duş. hayali çok güzel... ama ayağında yırtık ayakkabı, üzerinde eski bir kazaktan başkası yoksaaa!... Günaydın şairem.
Yağmuru Seviyorum... ama aklıma sokakta kalanlar yada benim kadar şanslı olmayanlar gelince sevmiyorum ... sonra aklıma tarlalar geliyor ... çiftçiyi düşünüyorum ... yağmalı diyorum ...
oooffff
offfff
kaç kişi bunu düşünür bilmiyorum ama böyle şeylere bazen kafa yoruyorum...
Güzeldi şairim...
Günaydın..