Okuduğunuz şiir 7.11.2012 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
belki ...
Belki gelince günü; Eser deli rüzgârlar Dağılır… Hiç baki kalır mı yerdeki izler Meydana çıkar da o hakir görülen yüzler O zaman nazarı dikkate alınır sözler…
Belki bir gün Sabahı da olur gecelerin Uyanır elbet gaflet uykusundan bedenler Aşka gelip çözülünce dili mahşerin Susar... Yalnızlığında o ahkâm kesen diller…
Belki o gün Boşanır gök Yere iner şimşekler O zaman bozkırda bile göverir Henüz tohumken sevgiler...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
belki ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
belki ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Belki bir gün Sabahı da olur gecelerin Uyanır elbet gaflet uykusundan bedenler Aşka gelip çözülünce dili mahşerin Susar... Yalnızlığında o ahkâm kesen diller… "
Şiir, fon ve seslendirme her zamanki mükemmelliğinde. Hele sayfa düzeninize bayılıyorum. şiir, anasayfaya çok yakışmış hemşehrim, tebrikler.
Belkilerden bıktık şairim.Gelsin o düşlenen günler.Gelsin ve alsın bizi bizden.Alıp savursun ötelere.Gelsin ve baki kalan sevgilere gebe kalsın bu hayat.Çok akıcı güzelbir şiirdi.Eyvallah...
Belki gelince günü; Eser deli rüzgârlar Dağılır… Hiç baki kalır mı yerdeki izler Meydana çıkar da o hakir görülen yüzler O zaman nazarı dikkate alınır sözler…
//Yalnızlığın en kötüsü,seni anlamayanların arasında kalmaktır.MEVLANA CELALEDDİN-İ RUMİ//
//Sevgiyi balıktan öğrenin,çünkü o sudan çıktığında ölür. WİLLİAM FEATHER//
//Seveceksen öyle sev.Ne kusursuz insan ara.Ne de insanda kusur.ELİF ŞAFAK//
//Ne seveniz biz ne de sevilen sadece "sevgi"yiz en derinden. UĞUR KOŞAR//
Kendi halinde bir çok güzel şiirlere imza atıyorsunuz. Mütevazi bir sayfa.Belki de bunu için abonesiyim bu sayfanın. Gerçekten çok güzel bir şiirdi.İnce ve hassas duygularla örülmüş duygu seli dizeler.Sesiyle,sözüyle,fon müziği dinlentisi ile huzur veriyor,keyifliydi.Tebriklerimle.Selamlarımla.
"sabrederim bin umutla belki bir gûn tersine eser talih rûzgari eser de bana da gûler kader" der gibi dizelerin kardesim.dilerim hersey gonlûnûn guzelliginde olsun.kalemine yuregine saglik.
Umut tükenmedikçe...
yalın ve güzeldi
tebrikler ile
şiir ola
sahaf tarafından 11/9/2012 12:01:23 AM zamanında düzenlenmiştir.