(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Vurgun şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Vurgun şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Islanırsa ayrılığın ardında gözler üzerinde yıldızlar dans etse ne yazar!..
çekmişse kılıcını kınından ecel düelloya davet etse ne yazar!..
//Eskiye geri dönemeyiz,gemileri yaktık;yapılabilecek tek şey, sonuç ne olursa olsun cesur olmaktır.FRİEDRİCH NİETZSCHE//
Ben söyliyemediklerimden sorumluyum. Bu şiir;kuramadığım güzelliklerin sessiz görünümü. Sessizliğe borcum var bir kaç kelime, Sessizliğe borcum var bir kaç feryat, Sessizliğe borcum var bir kaç çığlık. Ödiyemedim borcumu yıllarca... Çok anlamlı,çok gerçekçi derin şiir. Sesiyle,sözüyle,fon müziği ile ne güzel şiir. Kutluyorum.Selamlarımla.
Benim yorumum; mütevazi usta kalem değerli öğretmenimizin yazdığı şiirinin,emeğinin karşılığıdır.Pembe renk ile onurlandırdı çok teşekkür ederim.Selamlarımla.
oysa ben yazacaktım o dizeleri:(
Yine geç kaldım erken davranmaya,
neyse canımız sağ olsun hocam...
Böyle anlamlı dizeler için teşekkür ediyorum.
Saygımla
N_Erol tarafından 11/10/2012 10:56:49 PM zamanında düzenlenmiştir.