kavuniçi açıyor zerdaliler güneş bir başka kertiyor bugün bir başka bugün içimde tahterevalliler çakkın çiçekler dallarda umar koşar adım bünyemde biliyorum yanaşacak bir gün o esir gemisi demirlerlenecek bir gün ellerime! inanıyorum bir gün gürbüz orman çıkacak fallarda yalnızlık yerine!
umrumun en kıyısına akacak nehirler yağmurlar turuncu olacak yengeç gibi yağmurlar alacağım o gün üzerime ince kaşlı bir yorgan haroşa olacak içim sekiz yaş çocuğu gibi biliyorum okşayacak bir gün şefkatle gürbüz orman
ters taklalarını izlerken şahlanmış kımız gibi kanat tokuşturacağım güvercinlerle kırmızıgüllerden kravatlarım olacak dilimde perküsyonu en kuvvetli dualar beklerim daha kaç cemre varsa sırada inanıyorum bestelenecek bir gün gürbüz orman şarkısı!
o zamana dek nağmeler düz teyelden sabırlar çift dikişli olacak hudutu bekler gibi, geçmese de zaman biliyorum ’çalıları çiğnemeyen halıları çiğneyemez’ ve ’yarınlar bugünlere kıyanlarındır ’
bilsen ne çok sendeyim vakur benlikli akıbet ne çok soluyorum sana dertte müttefik kederde ortak inanıyorum Tanrı duyar muhtaçları
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gürbüz Orman şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gürbüz Orman şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Günaydınım olur bu dizelerin çoğu benim için, umut zerk oldu damarlarıma, biri de gelip imgelem dağının en uç noktalarından dizelenen "dilimde perküsyonu en kuvvetli dualar" i alkışlamalı, alkışladım. Tebriklerimle Serhat Abi...
Bu aralar çok uzak kaldım tüm şair dostlardan. Siz daim aradığım şairlerin içindesiniz çok beğeni ile okuyorum ve okuduğumda doyuyorum. Kalbi teşekkürlerimle, müsadenizle yine sevdiklerime ekliyorum. Başarılar gölge olsun varlığınıza. sevgi saygımla...
Şiir gibi bir prensesle yatıp kalkıyorsunuz, söze, sözün sesine dört dil, on dört kulaksınız. Buna duyduğum saygı bir başka. Kutlar ve bu ışık hiç sönmesin derim. Saygı ve sevgi.
Son birkaç şiiriniz sanki bize birkaç gömlek büyük ve kimse alınmasın ama bu defteri de çok aşıyor..
Ne hissediyor içiniz,nasıl fırtınalar kopuyor ya da çok mu dingin bilemem ama bir şeyler olmuş sanki.Ama her ne olduysa okumak adına ben bencilce mutluyum..Dilerim güzel şeyler olmuştur..
Saygılarım çokça bu müthiş kaleme(asla abartmıyorum...)
bunca teveccüh ne büyük onurdur ben gibi bir karalamacı için söze hacet yok...
karşılığı bir kuru teşekkür olacak ve daha iyileri sizlere temennisiyle...
bizler bir damlayız şiir okyanusunda yüreğimiz mangal bileğimiz maşa aslı astarı iki naçiz karalama aslolan, kardeşlik barış denen ülkede dost yüreklerle temaşa
ya kavgasın kendine ya kral ya şah'sın ya saraya abaküs ya zikirsin ya şükür dizlerin yerdeyse şairsin! teşekkürler yüce gönüllü dost teşekkürler 'küss''
ne güzel şiirdi hocam
saygılar